  • Data: 2010-05-06 11:57:09
    Temat: Re: Brak polskiego audio na Eurosport
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości
    news:hru8vn$la3$1@news2.ipartners.pl...

    > sprawdziłem w tej chwili na Dreambox 5620S obydwa Eurosporty o których
    > piszesz mają PL i EN
    > nie wiem dlaczego u Ciebie nie wybiera
    >
    > Arek.

    3 minuty temu ujawniło sie polskie audio na obydwu kanałach, ale...
    Przedwczoraj na wieczor i wczoraj rano było przez chwilę polskie audio na
    ESP Polish;
    póżniej nastała głucha cisza...
    Najbardziej zastanawiające jest to, że na innych ESP słyszę i po serbsku, i
    po rosyjsku,
    i po... *Cały czas* słyszę.
    A polskie audio jest jakby "zaklęte". Jeśli nawet, to jest słyszalne z tzw.
    'zmiennym szczęściem'.
    Na nic zdają się wciąż na nowo przeszukiwania kanałów na częstotliwości
    11240.

    Stephanos