  • 11. Data: 2012-06-28 07:25:38
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: Kudi123 <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl>

    Szymon Machel napisal

    > Użytkownik "Kudi123" <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl>

    > Masz więcej?

    Tak niedługo będę miał 18 i nie mam kasy narazie na prawko i wiekszą
    maszyne wiec chce to zrobic żeby pojeździć tym jeszcze z rok lub 2 lata.

  • 12. Data: 2012-06-28 13:53:18
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Kudi123" <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Tak niedługo będę miał 18 i nie mam kasy narazie na prawko i wiekszą
    > maszyne wiec chce to zrobic żeby pojeździć tym jeszcze z rok lub 2 lata.

    I tego sie dzieciaku trzymaj.

    Eryk

  • 13. Data: 2012-06-28 20:08:04
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    zefir <z...@s...pl> wrote:
    >Cicho, to się teraz nazywa praca dla dobra grupy.

    Czy ktos zabronil Wam udzielic wyczerpujacej odpowiedzi koledze
    zablakanemu?
    Mniej obludy zycze;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2012-06-29 00:33:09
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 28, 8:08 pm, Jacot <jacot@bez_riders.pl> wrote:

    > Czy ktos zabronil Wam udzielic wyczerpujacej odpowiedzi  koledze
    > zablakanemu?
    > Mniej obludy zycze;)

    Daj pokoj. Kazdy orze jak mu materii staje. Zawsze latwiej przywalic,
    kopnac psa albo ukr .... eeee, lepiej zamilkne.

    --
    Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
    szarych komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

  • 15. Data: 2012-06-29 09:05:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-29 00:33, Kefir pisze:

    > Daj pokoj. Kazdy orze jak mu materii staje. Zawsze latwiej przywalic,
    > kopnac psa albo ukr .... eeee, lepiej zamilkne.

    I dobrze. Przypominam jednak że powszechną i szanowaną tu zasadą było
    "nie masz nic do powiedzenia do nie pisz" by Pietrasik. Jeśli potrafię
    coś sensownego napisać w danym temacie to piszę, jeśli nie to staram się
    milczeć żeby nie wprowadzać bałaganu. Odsyłanie w każdym temacie do
    Lovtzy sensowne w mojej ocenie nie jest, ani merytorycznie, ani
    rozrywkowo bo już się przejadło i trąci dziecinadą. Gadacie o zaniżaniu
    poziomu przez Sikacza a sami co robicie ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2012-06-29 09:08:30
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 29.06.2012 09:05, Magic pisze:

> [...]
    > rozrywkowo bo już się przejadło i trąci dziecinadą. Gadacie o zaniżaniu
    > poziomu przez Sikacza a sami co robicie ?

    ale zauwazyłes, ze w tym przypadku zupełnie nie o merytoryczna dyskusje
    chodzi? Jest taka akcja żeby dać piątaka...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 17. Data: 2012-06-29 09:10:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-29, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > rozrywkowo bo już się przejadło i trąci dziecinadą. Gadacie o zaniżaniu
    > poziomu przez Sikacza a sami co robicie ?

    Ale jakiego balaganu? Balagan wprowadzaja posty 13 latkow o skuterach
    i innych pierdzikach na ktore tu nikt nie odpowie. Lovtza tego nie rozumie
    wiec niech on im pomaga. Odsylanie do niego nie ma celu rozrywkowego
    tylko pomocnego dla tych mlodych zagubionych ludzi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-06-29 09:10:59
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jun 29, 9:05 am, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > rozrywkowo bo już się przejadło i trąci dziecinadą. Gadacie o zaniżaniu
    > poziomu przez Sikacza a sami co robicie ?

    Mam inne zdanie. Moge, czy masz monopol na slusznosc?
    Drugie: skoro nie zadales sobie odrobinki trudu by poczytac i wciskasz
    mi w usta nie moje "gadacie" czy mam nadal uwazac Cie za kolege?
    Pytam, gdyz koledzy tak nie robia.

    Co do strony merytorycznej: warsztat koca zwinal sie dawno temu, po
    kilku miesiacach.

    --
    Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
    szarych
    komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

    Wyslano z czytnika google

  • 19. Data: 2012-06-29 09:55:50
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-29 09:10, Kefir pisze:

> [...]
    > Drugie: skoro nie zadales sobie odrobinki trudu by poczytac i wciskasz
    > mi w usta nie moje "gadacie" czy mam nadal uwazac Cie za kolege?

    No, weź się jeszcze obraź i pozbieraj zabawki. A co do "gadacie" akurat
    mam rację co do Ciebie bo w ciągu ostatnich 2 tyg mogłem być praktycznie
    pewien, że w odpowiedziach na pytania z Sikacza zobaczę odsyłacz w
    wykonaniu Twoim i AZ. I zrobiło się to dla mnie dużo bardziej uciążliwe
    niż same pytania.
    Poza tym jeśli myślicie że taka strategia (o ile to jest strategia)
    przyniesie efekt w postaci zamknięcia rzygacza to śmiem wątpić - Lovtza
    i tak ma te wszystkie posty na forum Ścigacza, więc to co wypuszczają na
    zewnątrz ani go ziębi ani grzeje, za to "odsyłacze" maja tylko jeden
    efekt - zniechęcają ludzi szukających informacji na Sikaczu do nas, do
    Precli I O TO GŁÓWNIE MAM PRETENSJĘ. Jeśli ktoś jest traktowany jak
    pętak tylko dlatego że zadał pytanie na forum Ś (a często nie ma pojęcia
    że to jest pchane dalej i trafia tutaj) to nic dziwnego, że potem w
    Polskę idzie fama Precli jako zadufanych dupków TWA. A wolałbym, żeby
    kojarzono nas z chęcią pomocy i umiejętnością dzielenia się olbrzymią
    zgromadzoną tu wiedzą.

    > Co do strony merytorycznej: warsztat koca zwinal sie dawno temu, po
    > kilku miesiacach.

    Spóźniłeś się o parę minut, właśnie potwierdziłem u źródła i dopisałem
    odpowiedź. Poza tym przypominam, że zgodnie z netykietą warto by się
    podpisywać pod postem, obojętnie z jakiego czytnika korzystasz.

  • 20. Data: 2012-06-29 10:12:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-29, Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Polskę idzie fama Precli jako zadufanych dupków TWA. A wolałbym, żeby
    > kojarzono nas z chęcią pomocy i umiejętnością dzielenia się olbrzymią

    Odpisujesz Kefirowi ale pozwole sie ustosunkowac.

    Jak moga zniechecac ludzi szukajacych informacji na sikaczu do grupy
    pl.rec.motocykle skoro ci szukajacy nawet nie wiedza, ze cos takiego
    istnieje i co to jest?

    Druga sprawa, czy ktos bedzie ubolewal ze z publicznosci odejda 13
    latkowie na skuterach skoro i tak nie maja czego tutaj szukac? No bo
    chyba nie maja, nie?

    No i nie zauwazasz jednej waznej rzeczy, ze sikacz z precli robi
    smietnik. Ktos powazny kto bedzie chcial podyskutowac o motocyklach
    po zasubskrybowaniu grupy i ujrzeniu tematow o skuterach i innych
    pierdzikach pisanych przez nastoletnich analfabetow stwierdzi, ze
    nie ma czego tutaj szukac. IMHO oczywiscie.

    --
    Artur
    ZZR 1200