  • 1. Data: 2012-06-27 13:01:36
    Temat: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: Kudi123 <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam taki problem, że stopniowo spadała mi moc i predkosc teraz jest slaby
    i jedzie max 60 km/h.
    Czyściłem gaźnik wymienilem swiece teraz wymienie filtr, uszczelki,
    pierscienie i tłoki chyba.
    Co może być przyczyną tego i czy pomoze mi wymiana tych rzeczy?
    Wszystkie częsci są oryginalne nic nie jest zmieniane na 80 i jestem 2
    właścicielem.

  • 2. Data: 2012-06-27 13:32:20
    Temat: Re: Brak mocy w Aprili rx 50
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 13:01:36 UTC+2 użytkownik Kudi123 napisał:
    > Co może być przyczyną tego i czy pomoze mi wymiana tych rzeczy?
    Napisz to sam tu: http://www.scigacz.pl/Wyslij,wiadomosc,6699x1.html
    Ewentualnie zadzwon tu: tel. (22) 621 53 28 wew 103 i popros do telefonu Lovtze.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 3. Data: 2012-06-27 18:59:07
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 27.06.2012 13:01, Kudi123 pisze:
    > Mam taki problem, że stopniowo spadała mi moc i predkosc teraz jest
    > slaby i jedzie max 60 km/h.

    no to jest źle. Powinien max 45 km/h

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 4. Data: 2012-06-27 19:18:23
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Kudi123" <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Mam taki problem, że stopniowo spadała mi moc i predkosc teraz jest slaby
    > i jedzie max 60 km/h.

    Jeżeli nie masz prawka to zadaj to pytanie policji.

    Szymon

  • 5. Data: 2012-06-27 20:12:03
    Od: Kudi123 <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl>

    Szymon Machel napisal

    > Jeżeli nie masz prawka to zadaj to pytanie policji.

    > Szymon

    Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac
    do dzieci 13 letnich...

  • 6. Data: 2012-06-27 20:22:51
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jun 27, 8:12 pm, Kudi123 <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Szymon Machel napisal

    > Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac
    > do dzieci 13 letnich...
    >
    > --
    > Wysłano z czytnika Ścigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

    Zanim uzyskasz informacje odpowiedz, prosze, na pytanie: czy wiesz
    dokad wyslales swojego posta? Czy na forum scigacz.pl, czy tez na
    usenetowa grupe duskusyjna?

    --
    Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
    szarych komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

  • 7. Data: 2012-06-27 20:34:56
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Kudi123" <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl>

    > Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac
    > do dzieci 13 letnich...

    Masz więcej?

  • 8. Data: 2012-06-27 21:23:26
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Kefir <a...@g...com> wrote:

    >Zanim uzyskasz informacje odpowiedz, prosze, na pytanie: czy wiesz
    >dokad wyslales swojego posta? Czy na forum scigacz.pl, czy tez na
    >usenetowa grupe duskusyjna?

    Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze piszesz do 11-to latka;)
    Docen chociaz prawie interpunkcje.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2012-06-27 21:58:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-27 21:23, Jacot pisze:

    > Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze piszesz do 11-to latka;)
    > Docen chociaz prawie interpunkcje.

    I znowu zero konkretnych odpowiedzi, tylko bicie piany.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2012-06-27 22:00:51
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-27 21:58, Magic pisze:

    > I znowu zero konkretnych odpowiedzi, tylko bicie piany.

    Cicho, to się teraz nazywa praca dla dobra grupy.

    --
    pzdr.
    zefir