eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBrak Internetu w smartfonie - proszę o pomocRe: Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
  • Data: 2018-04-20 18:22:36
    Temat: Re: Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
    Od: "Wojtek" <Woj@pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:5ad9eb1c$0$624$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2018-04-20 o 13:17, Wojtek pisze:
    >> Dane:
    >> Dostawca Internetu; Orange
    >> Smartfon: Lumia 535 z Windows 8.1
    >>
    >> Objawy:
    >> Internet na laptopie działa prawidłowo.
    >> Internet na smartfonie z WiFi w domu działa prawidłowo -
    >> mogę odbierać pocztę, stąd wnoszę, że ustawienia są
    >> prawidłowe, mogę także oglądać strony www
    >> Internet na smartfonie z SIM nie działa, jakby go nie było,
    >> pomimo wyświetlania się H w lewym górnym rogu.
    >> Do niedawna było tak, że często Internetu na smartfonie z SIM
    >> nie było, ale pojawiał się po restarcie smartfona, czyli wyłączenia
    >> smartfona (z wcześniej włączonym Internetem) i ponownym
    >> włączeniu smatfona. Wtedy w górnym lewym rogu pokazywało
    >> się H+ i Internet działał prawidłowo.
    >>
    >> Jaka może być przyczyna? Co zrobić?
    >>
    >> Pozdrawiam
    >> Wojtek
    >>
    >> P.S. Tylko proszę nie radzić przejścia na Windows 10.
    >
    >
    > Nowych kart zasadniczo nie trzeba już konfigurować pod internet. Chyba jedyne co
    można zrobić to
    > sprawdzenie "ustawienia internetu" czy coś w nich nie jest wyłączone, jakaś opcja
    zaptaszkowana,
    > odptaszkowana itd.

    Znalazłem na stronie Orange opis konfiguracji żeby sprawdzić moje ustawienia.
    KIazali dodać APN do Internetu na smartfonie i teraz działa. Co mnie dziwi to to,
    że wcześniej nie było potrzebne ustawienie APN. Nie wiem co ta zmiana oznacza.
    Jeśli ktoś wie, to będę wdzięczny za wyjaśnienie.

    Ponadto, po wejściu na stronę Ustaw swój telefon i wybraniu mojego
    smartfona (tak kazali) miałem 2 możliwoścido wyboru:
    - Konfiguracja Internet*
    - Konfiguracja WAP*
    i przy każdej z nich był identyczny opis:
    "*Konfiguracja dotyczy usług transmisji danych opartych o technologię
    GPRS, EDGE, 3G, HSPA (HSDPA, HSUPA). Parametry konfiguracji
    dotyczące usług CSD można znaleźć tutaj"
    Wybrałem Konfiguracja Internet, ale tak naprawdę nie wiem czym
    różni się od tego Konfiguracja WAP.
    Może ktoś wie?

    Pozdrawiam
    Wojtek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: