  • 1. Data: 2011-02-16 16:10:34
    Temat: Boxer chłodzony wodą
    Od: z...@p...onet.pl

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2010/April/apr2310-bmw-gears-up-for-liquid-
    cooled-gs/

    W związku z normą Euro4 BMW pracuje nad
    chłodzeniem swojego flagowego silnika
    wodą.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 2. Data: 2011-02-16 16:29:59
    Temat: Re: Boxer chłodzony wodą
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    zarafiq W związku z normą Euro4 BMW pracuje nad
    chłodzeniem swojego flagowego silnika
    wodą.

    Ach ci enerdowcy ze smigielkiem, u nas to juz obowiazuje Euro V :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 3. Data: 2011-02-16 16:40:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Feb 2011 17:29:59 +0100 osobnik zwany Tytus
    wystukał:

    dla moto?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-02-16 16:41:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Feb 2011 17:10:34 +0100 osobnik zwany zarafiq
    wystukał:

    a kit wodny urzędasom z UE :)