  • 1. Data: 2017-02-03 13:13:45
    Temat: Bosch tez placi w USA (dieselgate)
    Od: p...@g...com

    http://www.zeit.de/mobilitaet/2017-02/vw-abgasskanda
    l-bosch-usa-zahlung

    skromne 300 baniek co przy miliardach VW to groszaki ale zawsze sygnal ze
    przestepstwo nie poplaca :-)

    aha w USA od 2018 VW bedzie wymienial filtry/katalizatory itd w "naprawionych" autach
    w Europie oczywiscie nie potrzeba

    http://www.focus.de/auto/news/abgas-skandal/diesel-m
    odelle-in-den-usa-vw-skandal-umgeruestete-dieselauto
    s-brauchen-nach-65-000-kilometern-neue-filter_id_652
    5117.html

    P.

  • 2. Data: 2017-02-03 13:17:04
    Temat: Re: Bosch tez placi w USA (dieselgate)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
> [...]
    modelle-in-den-usa-vw-skandal-umgeruestete-dieselaut
    os-brauchen-nach-65-000-kilometern-neue-filter_id_65

    Trzeba, albo i nie trzeba
    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/autos/polacy-zbioro
    wo-pozywaj%C4%85-skod%C4%99-i-audi-masz-taki-samoch%
    C3%B3d-%C5%BC%C4%85daj-30-tys-z%C5%82-odszkodowania/
    ar-AAm8m1W

    A potem moga byc nastepne ...

    J.

  • 3. Data: 2017-02-05 09:28:33
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-02-03 13:13, p...@g...com wrote:
> [...]
    odelle-in-den-usa-vw-skandal-umgeruestete-dieselauto
    s-brauchen-nach-65-000-kilometern-neue-filter_id_652

    E tam, wg mnie ludzie i tak preferują lepsze osiągi. Gdyby sporne
    samochody miały oficjalnie Euro4 czy Euro5 (bo chyba sprawa rozbija się
    o Euro6) to ci klienci, którzy teraz święty gniew prezentują i tak by
    kupili ten sam samochód - a przynajmniej większość z nich.

    A teraz się załączyło zwykle cwaniactwo ;) żeby kasę wyciągnąć.

    Swoją drogą to nie wiem czemu kasa trafia do tych co kupili. Tak nie
    powinno być. Skoro chodzi tylko o "trucie" to całość kary powinna być
    równo rozłożona na wszystkich obywateli i gdzieś tam odliczona w
    postaci niższego podatku. Wszak to nie kupujący poniósł straty (ten
    wręcz przeciwnie - cieszył się lepszymi osiągami i niższą awaryjnością
    auta) tylko społeczeństwo.

    --
    mk4

  • 4. Data: 2017-02-05 10:31:36
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 09:28, mk4 pisze:
    > A teraz się załączyło zwykle cwaniactwo ;) żeby kasę wyciągnąć.

    I znowu ofiara staje się przestępcą :-)

    Gdzie to się tacy ludzie rodzą? :-)

    Firma rozmyślnie z premedytacją, na wielką skalę oszukała klienta,
    urzędników, państwo, naród... i musi ponieść za to surowe konsekwencje
    odpowiednie do wielkości tej firmy i szkody jaką popełniła.

    Wiem że lobbing korporacyjny dzieła wszędzie ;-) ale nie możemy ulegać
    "cfaniakom" i złodziejom

> [...]
    > postaci niższego podatku. Wszak to nie kupujący poniósł straty (ten
    > wręcz przeciwnie - cieszył się lepszymi osiągami i niższą awaryjnością

    Kupił coś innego niż mu obiecywano. Zaprzeczysz?
    Musi teraz zadość uczynić klientowi szkody również moralne ;-) Takie
    prawo taki świat :-)

    A na drugą nóżkę surowa kara z mocy prawa żeby na drugi raz nie
    próbowali takich kombinacji. Kara ma być odstraszająca.

    Kto myśli inaczej ten ... ;-)

  • 5. Data: 2017-02-05 13:55:00
    Od: p...@g...com

    Zabawa dopiero się rozkręca ... kolejna akcja serwisowa na ponad 600 tys aut tez
    będzie parę dolarów kosztować a w kolejce stoją juz inwestorzy giełdowi bo ponoć
    szefowie VW wiedzieli wcześniej ze wtopa nadciaga i zataili ta informacje ...

  • 6. Data: 2017-02-05 15:28:49
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-02-05 13:55, p...@g...com wrote:
> [...]
    szefowie VW wiedzieli wcześniej ze wtopa nadciaga i zataili ta informacje ...

    A ty masz z tego jakiś zysk, ze tak cie to podnieca?

    Bo w sumie ja preferuje europejska motoryzacje (rodzimej brak) nad
    amerykańską. To i mnie to aż tak nie rajcuje, ze cwaniaki zza oceanu
    doją kasę z naszych sąsiadów. W końcu ich fabryki są i u nas.

    --
    mk4

  • 7. Data: 2017-02-05 16:23:35
    Od: p...@g...com

    Musisz mieć ciekawy system wartości ze preferujesz oszusta ze względu na barwy
    klubowe :-) wydymanie inwestorów giełdowych tez było ok ? Preferencyjne kredyty
    ekologiczne ? Jak się tak wzruszyles biednym losem niemieckich oszustów to zacznij
    wysyłać im paczki do więzienia mam nadzieję że ten pacan w USA dostanie regulaminowe
    169 lat w więzieniu stanowym ;-)

  • 8. Data: 2017-02-05 17:36:05
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2017-02-05 16:23, p...@g...com wrote:
> [...]
    wysyłać im paczki do więzienia mam nadzieję że ten pacan w USA dostanie regulaminowe

    Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie - za trudne?

    --
    mk4