-
11. Data: 2017-08-04 12:32:08
Temat: Re: Booster
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-08-04 o 01:08, Marek pisze:
>> A w czym problem?
>
> Nie wiem czy dotyczy też LPG, ale Polacy mają podobno opory pozostawić
> otwarty wlew. Czemu nie wiem.
Lokalne pijaczki lub lokalna młodzież spuści ci 10 czy 20 litrów
to zrozumiesz.
Pozdrawiam
-
12. Data: 2017-08-04 12:47:39
Temat: Re: Booster
Od: cyklista <c...@k...pl>
RadoslawF pisze:
> W dniu 2017-08-04 o 01:08, Marek pisze:
>
>>> A w czym problem?
>>
>> Nie wiem czy dotyczy też LPG, ale Polacy mają podobno opory pozostawić
>> otwarty wlew. Czemu nie wiem.
>
> Lokalne pijaczki lub lokalna młodzież spuści ci 10 czy 20 litrów
> to zrozumiesz.
>
>
> Pozdrawiam
dlatego lpg sprawdzi się lepiej
nikt nie spuści :)
a dotankują bez problemu
-
13. Data: 2017-08-04 14:12:18
Temat: Re: Booster
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:om1g21$g7d$...@d...me...
dnia Fri, 04 Aug 2017 10:26:22 +0200, Marek napisał:
>> On Fri, 4 Aug 2017 08:25:25 +0200, "abn140" <a...@g...com>
>>> https://www.youtube.com/watch?v=V2sedTLIRWU temu?
>
>> To, że ktoś ma jakieś chore obsesje mam nie zostawiać otwartego
>> wlewu?
>a jak zostawisz otwarty wlew bez otwartego samochodu?
>wykaż się
Tak mi sie wydaje, ze bardzo prosto.
W jednym aucie otworze (dzwignia od wewnatrz), wysiade i zamkne drzwi
i zamek,
w drugim wysiade, zamkne drzwi, otworze wlew, zamkne zamek ...
Ale nie probowalem, mowisz ze zamek sie nie zamknie, jak wlew nie
bedzie zamkniety ?
J.
-
14. Data: 2017-08-04 14:31:59
Temat: Re: Booster
Od: masti <g...@t...hell>
dnia Fri, 04 Aug 2017 14:12:18 +0200, J.F. napisał:
> Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:om1g21$g7d$...@d...me...
> dnia Fri, 04 Aug 2017 10:26:22 +0200, Marek napisał:
>>> On Fri, 4 Aug 2017 08:25:25 +0200, "abn140" <a...@g...com>
>>>> https://www.youtube.com/watch?v=V2sedTLIRWU temu?
>>
>>> To, że ktoś ma jakieś chore obsesje mam nie zostawiać otwartego wlewu?
>
>>a jak zostawisz otwarty wlew bez otwartego samochodu?
>>wykaż się
>
> Tak mi sie wydaje, ze bardzo prosto.
> W jednym aucie otworze (dzwignia od wewnatrz), wysiade i zamkne drzwi i
> zamek,
> w drugim wysiade, zamkne drzwi, otworze wlew, zamkne zamek ...
>
proste jak budowa cepa :)
> Ale nie probowalem, mowisz ze zamek sie nie zamknie, jak wlew nie bedzie
> zamkniety ?
>
sprawdzę
--
BMW R1100GS '94
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
15. Data: 2017-08-04 19:39:06
Temat: Re: Booster
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-08-04 o 12:47, cyklista pisze:
>>>> A w czym problem?
>>>
>>> Nie wiem czy dotyczy też LPG, ale Polacy mają podobno opory pozostawić
>>> otwarty wlew. Czemu nie wiem.
>>
>> Lokalne pijaczki lub lokalna młodzież spuści ci 10 czy 20 litrów
>> to zrozumiesz.
>>
>
> dlatego lpg sprawdzi się lepiej
> nikt nie spuści :)
> a dotankują bez problemu
To czy się sprawdzi to się jeszcze okaże.
Samo LPG jako tańsze może się okazać nieopłacalne.
Zbiorniczki w miejskich pędzidłach mają przeważnie
do 30 litrów. Przy dzisiejszych cenach to 50 zł
jak będzie wyjeżdżone, jak na wszelki wypadek właściciel
zamówi wcześniej to zapłaci jakieś 35 złotych za tankowanie.
No i o ile stare auta miały wlewy LPG na wierzchu to
ostatnio jest moda na chowanie. W moim zmieścili go
pod klapka obok wlewu paliwa. Bez odblokowania centralnego
zamka nie dojdą do tego wlewu.
Nie wiadomo też jaka będzie cena litra w takiej usłudze.
Jak sporo większa niż w stacjonarnym to nie będzie popytu.
Pozdrawiam
-
16. Data: 2017-08-10 15:54:40
Temat: Re: Booster
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Przeciez napisali ze jest taka sama. Powod prosty, postawienie i utrzymanie stacji
sporo kosztuje, tez to napisali. Wiecej niz mala cysterna. Teoretycznie taniej
powinno byc a nie drozej.
-
17. Data: 2017-08-10 17:32:19
Temat: Re: Booster
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-08-10 o 15:54, Zenek Kapelinder pisze:
> Przeciez napisali ze jest taka sama. Powod prosty, postawienie i utrzymanie stacji
sporo kosztuje, tez to napisali. Wiecej niz mala cysterna. Teoretycznie taniej
powinno byc a nie drozej.
Niekoniecznie powinno być taniej.
CPN mimo że poniesiesz koszty za grunt i pensje kilku ludzi
to masz zbiorniki o pojemności dwudziestu, trzydziestu czy
pięćdziesięciu takich stacji mobilnych.
Masz też kilka rodzajów paliw.
Jak masz godziny szczytu to tankuje równocześnie kilku klientów.
Tutaj masz ze dwie tony paliwa, tankujesz pojedyncze maszyny,
musisz do nich dojechać, a potem tracić czas na uzupełnianie
swojego zapasu.
No i Europa to nie stany, na piętrowe zamknięte parkingi momentalnie
przestaną wpuszczać cysterny.
Jeździły kiedyś po osiedlach hałaśliwe dostawczaki/chłodnie,
sprzedawały lody i słodycze. Piękny i zyskowny amerykański patent.
Od iluś lat ich nie widuje i nie słyszę.
Mimo że amerykański u nas się nie sprawdził.
Zastanów się dlaczego.
Pozdrawiam
-
18. Data: 2017-08-10 19:01:06
Temat: Re: Booster
Od: Marek <f...@f...com>
On Thu, 10 Aug 2017 17:32:19 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
wrote:
> Jeździły kiedyś po osiedlach hałaśliwe dostawczaki/chłodnie,
> sprzedawały lody i słodycze. Piękny i zyskowny amerykański patent.
> Od iluś lat ich nie widuje i nie słyszę.
> Mimo że amerykański u nas się nie sprawdził.
> Zastanów się dlaczego.
Przeniosły się nad morze, pełno tego tam.
--
Marek
-
19. Data: 2017-08-10 20:34:35
Temat: Re: Booster
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Grupa motoryzacyjna to przyklad tez motoryzacyjny. Gielda samochodowa. Na gieldzie
ktos sprzedaje kielbase z rozna. Czy jesli na gielde zacznie przyjezdzac sprzedawca
balonow na drucie to spadna zarobki sprzedawcy kielbasy? Oczywiscie ze spadna. Gielda
samochodowa to miejsce gdzie przychodzi duzo ludzi a samochodow sprzedaje sie malo.
Wiekszosc przychodzi w celach rekraacyjnych. Z dziecmi tez. Na gieldzie jest pewna
ilosc pieniedzy przeznaczona na zakupy nie zwiazane z motoryzacja. Jak nie bylo
balonow to kase bral sprzedawca kielbasy. Jak sie pojawily balony to kwota do wydania
na gieldzie sie podzielila na dwoch. Sprzedawca kielbasy zarabia mniej. W zbiornik
zamontowany na nieduzym dostawczaku mozna zamontowac mala cysterne o pojemnosci do
trzech tysiecy litrow. Z piecdziesiat- szescdziesiat samochodow da sie z tego
zatankowac. Dostawczaki moga byc tankowane na wlasnej stacji ktora jest w malo
atrakcyjnym dla stacji benzynowej miejscu. Czyli na taniej dzialce. Budynek nie musi
miec dziewieciu neonow i dwunastu kilowatow. Dostawczak zuzyje na dojazdy 1 litr ropy
na 10 kilometrow i drugi na dojazdy do samochodow do tankowania. Do tego nikt sie nie
spieszy bo kolejnosc tankowania ustala program. Po wprowadzeniu takiej metody
tankowania wiekszosc stacji w okolicach marketow, duzych fabryk, urzedow do ktorych
przyjezdza duzo ludzi odnotuje spadek sprzedazy pomimo ze ilosc pieniedzy
przeznaczona na tankowanie sie nie zmieni. Roznice przejmie jezdzaca stacja benzynowa
majaca niskie koszty.
-
20. Data: 2017-08-11 00:01:15
Temat: Re: Booster
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2017-08-10 o 20:34, Zenek Kapelinder pisze:
> Grupa motoryzacyjna to przyklad tez motoryzacyjny. Gielda samochodowa. Na gieldzie
ktos sprzedaje kielbase z rozna. Czy jesli na gielde zacznie przyjezdzac sprzedawca
balonow na drucie to spadna zarobki sprzedawcy kielbasy? Oczywiscie ze spadna. Gielda
samochodowa to miejsce gdzie przychodzi duzo ludzi a samochodow sprzedaje sie malo.
Wiekszosc przychodzi w celach rekraacyjnych. Z dziecmi tez. Na gieldzie jest pewna
ilosc pieniedzy przeznaczona na zakupy nie zwiazane z motoryzacja. Jak nie bylo
balonow to kase bral sprzedawca kielbasy. Jak sie pojawily balony to kwota do wydania
na gieldzie sie podzielila na dwoch. Sprzedawca kielbasy zarabia mniej. W zbiornik
zamontowany na nieduzym dostawczaku mozna zamontowac mala cysterne o pojemnosci do
trzech tysiecy litrow. Z piecdziesiat- szescdziesiat samochodow da sie z tego
zatankowac. Dostawczaki moga byc tankowane na wlasnej stacji ktora jest w malo
atrakcyjnym dla stacji benzynowej miejscu. Czyli na taniej dzialce. Budynek nie musi
miec dziewieciu neonow i dwunastu kilowatow. Dostawczak zuzyje na dojazdy 1 litr ropy
na 10 kilometrow i drugi na dojazdy do samochodow do tankowania. Do tego nikt sie nie
spieszy bo kolejnosc tankowania ustala program. Po wprowadzeniu takiej metody
tankowania wiekszosc stacji w okolicach marketow, duzych fabryk, urzedow do ktorych
przyjezdza duzo ludzi odnotuje spadek sprzedazy pomimo ze ilosc pieniedzy
przeznaczona na tankowanie sie nie zmieni. Roznice przejmie jezdzaca stacja benzynowa
majaca niskie koszty.
Po pierwsze masa całkowita nie może przekroczyć 3,5T, jak przekroczy to
nie wjedziesz na większość parkingów.
Jak w pełni zatankowany pojazd będzie ważył 3,5T to spali ci więcej niż
10 litrów na sto. No chyba że podajesz dane producenta obowiązujące przy
wciskania towaru głupiemu nabywcy.
Zanim stacje w "okolicach marketow, duzych fabryk, urzedow" odnotują
spadek ty odnotujesz stratę. Bo jak przeczytałeś ludzie nie palą się
do zostawiania otwartego wlewu. Na wielu parkingach strach teczki
na siedzeniu zostawić bo stracisz teczkę i szybę.
Pozdrawiam