  • 11. Data: 2010-01-25 13:13:29
    Temat: Re: Bombowa różdżka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dariusz,

    [...]

    > Dlaczego miało nie mieć? Dostarczę ci plastikowe pudełko z jednym
    > guziczkiem. Krawędzie stosownie zaokrąglone, nadlewy zeszlifowane żebyś
    > się nie pokaleczył, brak odłączalnych elementów - żeby dziecko czegoś
    > nie połknęło. W środku nie będzie nic, zupełnie nic - i z czystym
    > sumieniem wypisze deklarację zgodności CE - bo i czemu by nie - co to
    > może zakłócić, komu zaszkodzić???

    Nalepka CE może się odkleić i dziecko zadławić, morderco! ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2010-01-25 14:53:34
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <l...@l...pol.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wypisze deklarację zgodności CE - bo i czemu by nie - co to może zakłócić,

    Jaką dyrektywę planujesz wymienić w deklaracji ?
    P.G.

  • 13. Data: 2010-01-25 15:21:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 15:53:34 +0100, Piotr Gałka wrote:

    >Jaką dyrektywę planujesz wymienić w deklaracji ?

    Zalezna od deklarowanego dzialania towaru ?

    J.

  • 14. Data: 2010-01-25 15:34:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Czyta to wszystko i nie wierzę. Niech ktoś napisze coś w obronie tego
    ustrojstwa.
    Co to za karty, które wkłada się do czegoś i łączy kablem z "czujnikiem"?
    http://www.youtube.com/watch?v=mM5h2GAV-bI :-)

    Robert

  • 15. Data: 2010-01-25 16:25:26
    Od: mk <m...@o...pl>

    W dniu 2010-01-25 16:34, Robert Wańkowski pisze:
> [...]
    > ustrojstwa.
    > Co to za karty, które wkłada się do czegoś i łączy kablem z "czujnikiem"?

    Jak to dokładnie wygląda, czym są karty i dlaczego to urządzenie może
    sprawiać wrażenie, że działa - można obejrzeć w reportażu BBC:
    http://www.youtube.com/watch?v=rQMwXo1SSVo

    (było by to śmieszne, gdyby nie straszne konsekwencje)

    pzdr
    mk

  • 16. Data: 2010-01-25 21:12:09
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Mon, 25 Jan 2010 11:54:24 +0100, marko1a napisał:
    > Szybko się uczą od Chińczyków.
    > Dzisiaj w sklepie oglądałem dość dokładnie dwa rodzaje kabli rozruchowych
    > made in China.
    > Jeden 100A drugi 200A. U Chińczyka amperaż kabla przekłada się na grubość
    > izolacji.

    Widziałem taki kabel po użyciu. Jak sie łątwo domyślić był już bez izolacji
    :-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 17. Data: 2010-01-25 22:46:40
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@l...pol.pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello Dariusz,
    >
    > Monday, January 25, 2010, 1:22:08 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nalepka CE może się odkleić i dziecko zadławić, morderco! ;)

    Jaka nalepka? Za fafdziesiąt megafuntów to ja ci to pudełko wyprodukuję
    z indywidualnie zamówionej formy, oznaczenie CE będzie od razu na
    wtryskarce odlane! Pełne bezpieczeństwo.

    --
    Darek

  • 18. Data: 2010-01-25 22:58:11
    Od: "Zibi-Gliwice" <z...@s...pl>

    > Widziałem taki kabel po użyciu. Jak sie łątwo domyślić był już bez
    > izolacji
    > :-)

    A ja wczoraj widziałem jak taki kabel ZŁAMAŁ się przy próbie wyprostowania.
    Plastik po prostu strzelił jak szkło a mieź zaraz za nim.
    Kabel wyjęty z bagażnika, na zewnątrz w nocy coś koło -18'C ;-)
    Grubość miedzi coś koło 2,5mm2 na moje oko. Badziewie niesamowite.

  • 19. Data: 2010-01-25 23:16:31
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Robert Wańkowski wrote:

    > Niech ktoś napisze coś w obronie tego
    > ustrojstwa.

    Być może urządzenie miało oszukiwać przestępców, a nie tych co go
    używają. Jakoś nikogo nie dziwią atrapy fotoradarów (niektórzy nawet
    zwalniają przed nimi) i nikt się nie czepia jeśli pod takim radarem
    jednak coś się zdarzy w wyniku nadmiernej prędkości.
    Teraz za sprawą dziennikarzy już wszyscy wiedzą, że to lipa i można
    sobie wozić co się chce.

    Mirek.

  • 20. Data: 2010-01-25 23:44:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Mirek"
    > Teraz za sprawą dziennikarzy już wszyscy wiedzą, że to lipa i można sobie
    > wozić co się chce.

    Trochę droga ta broń psychologiczna.

    Robert