  • 1. Data: 2013-05-05 13:51:55
    Temat: Bojówki na enduro
    Od: mikus27 <michalek_j_12@_NOSPAM_interia.pl>

    Siema. przeszukałem forum i nie znalazlem odpowiedzi :( Sprawa wygląda
    mianowicie tak posiadam enduro 125 kmx dokładniej mówiąc i mam dylemat bo
    nie mam kasy na "profesionalne" spodnie i wpadłem na pomysł czy by nie
    mogły by być BOJÓWKI do jazdy w terenie ??? Na wakacje kupię sb już te
    spodnie ale narazie w czymś muszę jeździć

  • 2. Data: 2013-05-06 07:34:18
    Temat: Re: Boj?wki na enduro
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-05 13:51, mikus27 pisze:
    > mogły by być BOJÓWKI do jazdy w terenie ???

    Mogą być. Cienkie, szybko schną.

    pozdr
    newrom

  • 3. Data: 2013-05-06 09:15:41
    Temat: Re: Bojówki na enduro
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 5 May 2013 11:51:55 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za mikus27
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > mogły by być BOJÓWKI do jazdy w terenie ??? Na wakacje kupię sb już te
    > spodnie ale narazie w czymś muszę jeździć

    Trzeci sezon jeżdzę endurakiem w takich spodniach i nie widzę sensu zakupu
    spodni typowo enduro. Tak samo sytuacja wygląda z rękawiczkami, mam jakieś
    takie robocze z castoramy :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S
    http://bikepics.com/members/piko/