  • 1. Data: 2012-06-24 21:53:59
    Temat: Bobr ogolony
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    i po Bobrowym...
    zal z konca imprezy zdecydowanie zaglusza
    krysztalowy kufelek:).

    sie fotki pewnie jakies pokaza, a
    Maksiu obiecal zmontowac obrazki ruchome --choc szalu pewnie
    nie bedzie - material zrodlowy dostal ode mne ;D

    nieobecnym dziekuje za zmniejszenie konkurencji:P
    i ... szkoda, ze Was nie bylo!

    zbigi przekonal, nie tylko mnie, do koz, kozeczek...
    i zamowienia polecialy;)

    aha, pogoda beznadziejna
    a organizacja do dupy!

    --
    sowa czyHa

  • 2. Data: 2012-06-24 22:33:40
    Temat: Re: Bobr ogolony
    Od: Magic <m...@w...pl>

    sowa napisał(a):
    > witam,
    > i po Bobrowym...
    > zal z konca imprezy zdecydowanie zaglusza
    > krysztalowy kufelek:).

    Deske odbierz :-p
    Było miło i miło, dziękuję Czarkowi i Maksiowi za onanizacje, Kristosowi
    za motur i nie pobicie mnie gdy zobaczył tylny laczek ;), a wszystkim
    obecnym za obecność - było jak zwykle zajebiaszczo zobaczyć Wasze pysie.
    Wyroby z kóz faktycznie zacne !
    Tekst imprezy (jak dla mnie):
    - Panna Młoda przyszła !
    - Na grilla z nią !

    ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2012-06-25 08:52:17
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-24 22:33, Magic pisze:
> [...]

    Foty:
    http://www.bobrowy.riders.pl/galeria/36-rajd-bobrowy
    -2012-sabina-wiktor.html
    i kilka moich https://picasaweb.google.com/Magic2OOzone/BoberV

  • 4. Data: 2012-06-25 09:29:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-25 08:52, Magic pisze:

    > Foty:
    > http://www.bobrowy.riders.pl/galeria/36-rajd-bobrowy
    -2012-sabina-wiktor.html

    foty martwych bobrow? bez sensu.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 5. Data: 2012-06-25 11:44:02
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):

    -2012-sabina-wiktor.html

    > foty martwych bobrow? bez sensu.

    Możesz skłamać ;)

  • 6. Data: 2012-06-25 12:48:07
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 25.06.2012 08:52, Magic pisze:

    > Foty:
    > http://www.bobrowy.riders.pl/galeria/36-rajd-bobrowy
    -2012-sabina-wiktor.html
    > i kilka moich https://picasaweb.google.com/Magic2OOzone/BoberV

    Jakimś cudem znowu się udało ;)
    A ta zielonkawa bestia na kółkach to był najczęściej fotografowany obiekt w
    okolicy. 400kg prawdziwej pasji.

    Dzięki obecnym za obecność, do zobaczenia za rok.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska

    Radix lecti

  • 7. Data: 2012-06-25 14:04:11
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2012-06-25 12:48, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > A ta zielonkawa bestia na kółkach to był najczęściej fotografowany
    > obiekt w okolicy. 400kg prawdziwej pasji.
    *** Dobrze pamiętam, że parę ładnych lat temu był artykuł w ŚM o tym
    sprzęcie?

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 8. Data: 2012-06-25 15:33:08
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 25.06.2012 14:04, Mari@ pisze:

    > *** Dobrze pamiętam, że parę ładnych lat temu był artykuł w ŚM o tym
    > sprzęcie?

    Był. Niewykluczone, że paręnaście lat temu nawet.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów

  • 9. Data: 2012-06-25 15:34:29
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 25.06.2012 15:33, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Był. Niewykluczone, że paręnaście lat temu nawet.

    Shit. 50% poprzedniej sygnaturki jest nieaktualne.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska

    I will not mock Mrs. Dumbface.

  • 10. Data: 2012-06-25 15:46:33
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-25 15:34, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Shit. 50% poprzedniej sygnaturki jest nieaktualne.

    czyli ta wieksza polowa? :P

    Ty sie sygnaturkami nie lansuj tylko film poka

    --
    sowa czyHa