  • 11. Data: 2011-02-25 16:32:52
    Temat: Re: Bo w nocy sie spi :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arkadiusz Pienkowski wrote:

    > Bzdury gadasz. TVP powinna byc ogolnodostepna - bo to jest TV
    > Publiczna i tym rozni sie od komercyjnej.

    publiczny powinien byc jeden kanal TV i jeden kanal radia.

  • 12. Data: 2011-02-27 04:45:44
    Temat: Re: Bo w nocy się śpi :-)
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >Zróżnicowanie jest inne - na widzów którzy oglądają tv analogową i cyfrową.
    >W analogu już niedługo nie obejrzysz NIC, niezależnie od pory dnia.
    >Czas się przyzwyczajać.

    Przyzwyczajać to się możesz ty. Dopóki nie ma pokrycia na obszarze 80%
    nadawaniem dvb-t to mają obowiązek nadawania analogowo, bo taki mają
    obowiązek. Niech prezes obetnie sobie wypłatę. Niech nie walą kasy na gnioty
    i pseudoprezenterów. Farfał chciał nadawać darmowo z satelity. Źle im było.
    Banda i tyle. TVP w obecnej formie nie ma prawa bytu, ale do prezesów to nie
    dociera.

    Jingiel

  • 13. Data: 2011-02-27 08:57:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości

    > Przyzwyczajać to się możesz ty. Dopóki nie ma pokrycia na obszarze 80%
    > nadawaniem dvb-t

    Ale to jest właśnie jeden ze sposobów walki o to żeby było (czyli o mux-1),
    z którego chcą tvp wyrzucić.

  • 14. Data: 2011-02-27 16:18:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.02.2011 05:45, Jingiel pisze:
> [...]
    > obowiązek. Niech prezes obetnie sobie wypłatę. Niech nie walą kasy na
    > gnioty i pseudoprezenterów. Farfał chciał nadawać darmowo z satelity.

    co Ci sie chyba pomylilo!! jakie za darmo jak wszystko bylo kodowane,
    a dekodery mozna bylo kupic tylko w tvp, za wzgledu na system.

  • 15. Data: 2011-02-27 16:56:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > co Ci sie chyba pomylilo!! jakie za darmo jak wszystko bylo kodowane,

    To Tobie coś się pomyliło.
    Jak najbardziej przez miesiąc platforma Farfała leciała za free.

  • 16. Data: 2011-02-27 19:46:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.02.2011 17:56, Cavallino pisze:
    > Jak najbardziej przez miesiąc platforma Farfała leciała za free.

    do czasu kiedy nie zakodowali i powiedz to tym co sie nabrali
    i kupili dekodery tylko pod to.
    o ile pamietam to sam w te brednie (o darmowej tv Farfal) uwierzyles
    i dokupiles konwerter na astre.

  • 17. Data: 2011-02-27 21:14:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > do czasu kiedy nie zakodowali

    Ale zakodował nie Farfał, tylko PIS, który go usunął.
    Więc kontekst Twojego przedpiszcy był prawidłowy.

    >i powiedz to tym co sie nabrali
    > i kupili dekodery tylko pod to.
    > o ile pamietam to sam w te brednie (o darmowej tv Farfal) uwierzyles
    > i dokupiles konwerter na astre.

    Dokładnie.
    I pisiorów za to jeszcze bardziej nie lubię.

  • 18. Data: 2011-02-28 06:10:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-27 22:14, Cavallino pisze:
    > Ale zakodował nie Farfał, tylko PIS, który go usunął.
    > Więc kontekst Twojego przedpiszcy był prawidłowy.

    nie wnikam kto to zrobił.

    > Dokładnie.
    > I pisiorów za to jeszcze bardziej nie lubię.

    nie tylko Ty i nie tylko za to ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 19. Data: 2011-02-28 06:45:09
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >nie wnikam kto to zrobił.

    > Dokładnie.
    > I pisiorów za to jeszcze bardziej nie lubię.

    >nie tylko Ty i nie tylko za to ;-)

    No to jak piszę, że Farfał odkodował to nie mieszaj faktów. Platforma TVP
    leciała wtedy całkowicie free z astry. Razem z TVP HD. Ale PISowska szajka
    zaczęła mieszać i odsunęli gościa. Polecam lekturę
    http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/162508,farfal
    -rzucil-rekawice-konkurencyjnym-stacjom,id,t.html

    Jingiel

  • 20. Data: 2011-02-28 06:55:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-02-28 07:45, Jingiel pisze:
> [...]
    > http://www.polskatimes.pl/stronaglowna/162508,farfal
    -rzucil-rekawice-konkurencyjnym-stacjom,id,t.html

    jestem realistą, wiem w jakim karju żyje i od początku nie wierzyłem, że
    się to utrzyma.
    [...]
    cyfrowa telewizja dla wszystkich stała się faktem. Tego nikt nie
    zatrzyma, choćby nie wiem, jak bardzo się starał - podkreślał Farfał na
    wczorajszej konferencji prasowej.
    [...]

    jak widać siły wyższe. choć dla mnie to była ściema i próba ratowania
    swojej pozycji. Jednocześnie nie uważam, aby istnienie takiej
    platformy było jakimś zagrożeniem dla innych, a wielu odbiorców by z
    tego skorzystało.

    P.S.
    niektórzy do tej pory wierzą, że zamawiał pięć piw...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux