  • 11. Data: 2009-07-03 19:45:12
    Temat: Re: Blokowanie zastrzeżonych w Plusie- chyba nie było
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Wycior ni au koto ha itsumo tanosii

    > Współczuję... Mając ajfona pewnie w ogóle nie miałbyś opcji
    > doinstalowania. Nie byłoby tak fajniej? :/ Puknij się w głowę i leć
    > po jabłko...

    Pojebało Cię? Iphone nigdy nie użyję. Dosyć umęczyłem się z Hożą Hawajką czy
    Intrygującą Iranką i całym tym centralnym repozytorium. Czegoś tak
    nienormalnego wieki nie widziałem.. Wolę już Windowsa.. To przynajmiej jest
    przewidywalne. Głupie al
    e przewidywalne.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 12. Data: 2009-07-03 19:46:21
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Napisz program. Zarób. Zrób coś. Po co pisać głupoty..

    Głupotą jest to, że ajfon jest najlepszym telefonem. Głupota za głupotę...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 13. Data: 2009-07-03 20:12:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > czy Intrygującą Iranką i całym tym centralnym repozytorium. Czegoś tak
    > nienormalnego wieki nie widziałem.. Wolę już Windowsa.. To przynajmiej

    Nie przejmuj sie, ze cie nowa technologia przerasta. Wez kurs jakis i
    zmierz sie z nia, a nie ciagle Velocyped najlepszym rowerem