  • 21. Data: 2012-01-16 18:02:30
    Temat: Re: Blokowanie lewego pasa
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <c...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    >. Nie wpadłeś na to, że ktoś jedzie lewym pasem dlatego, że wyprzedza
    >pojazdy wolniej jadące prawym ??

    W Polsce?
    Jazda lewym pasem to sport narodowy, a nie żadne wyprzedzanie.

  • 22. Data: 2012-01-16 18:29:32
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Lew2 wrote:

    > W sobotę akurat musiałem przelecieć trasę A4 ze Zgorzelca do Krakowa
    > (430 km). Śpieszyło mi się bardzo, bo wiozłem chorą osobę i myślałem
    > że lewym pasem przelecę w 3 godzinki.

    A pociągów nie ma?

  • 23. Data: 2012-01-16 18:35:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pietia" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A pociągów nie ma?

    Ze Zgorzelca do Krakowa pociągiem w 3 godzinki ?
    Kiedy oglądałeś rozkład ?

  • 24. Data: 2012-01-16 18:37:48
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Pietia" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ze Zgorzelca do Krakowa pociągiem w 3 godzinki ?
    > Kiedy oglądałeś rozkład ?

    Troll by zdążył.

  • 25. Data: 2012-01-16 18:51:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Clawfinger wrote:
    > To, że tobie się spieszy to tylko i wyłącznie Twój zasrany problem.
    > Nie wpadłeś na to, że ktoś jedzie lewym pasem dlatego, że wyprzedza
    > pojazdy wolniej jadące prawym ??

    to jak ktoś ma zamiar wyprzedzać to niech nie jedzie constans dwa metry od
    prawego rogu tyłu pojazdu na prawym pasie, i tak przez kilometr dwa trzy...

    a takich zdebilałych speców spotyka sie co rusz.

  • 26. Data: 2012-01-16 19:08:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-16 11:16, bma pisze:

    > Zgodzę się, że ryzyko zajechania drogi w powyższym przypadku jest ciut
    > większe niż przy "normalnym" wyprzedzaniu ale przy zachowaniu
    > zwiększonej ostrożności (zmniejszenie różnicy prędkości, odpowiednio
    > wczesne zjechanie na prawy pas i obserwacja wyprzedzanego) myślę że jest
    > do zaakceptowania.

    Nie jest do zaakceptowania. Wypacza zasady czytelności, jednoznaczności
    i bezpieczeństwa. Pozwala na wyprzedzanie na rondach skrajnymi pasami
    itd. To jest patologia. Kolejny głupi pomysł to podniesienie limitów
    +10km/h. To naprawdę trzeba się starać, żeby robić specjalnie inaczej
    niż wszędzie dookoła.

    > Zyskuje się na płynności, czasie i braku nerwów.

    Ta, jasne. Prowadzi do tego, że patologia się szerzy.

    > Niektórzy blockerzy po takim manewrze zjeżdżają na właściwy pas.

    Prowadzi raczej do tego, że przeciętni inaczej jadą slalomem po
    drodze, ponieważ teraz to im wolno z prawej.

  • 27. Data: 2012-01-16 19:59:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pietia,

    > A pociągów nie ma?

    Ze Zgorzelca do Krakowa? W 3 godziny pociagiem? To raczej trzeba
    liczyć 9 godzin...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2012-01-16 21:33:07
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On Jan 16, 9:49 am, "bma" <a@a> wrote:
    > Użytkownik "Lew2" <w...@h...com> napisał w
    wiadomościnews:2d60c7e8-baad-4b0f-b0dd-1d894bb19368@
    v14g2000vbc.googlegroups.com...

    > Czemu nie wyprzedziłeś z prawej skoro Ci się tak spieszyło?

    Przecież nie stosuję niemieckiego kodeksu i wiem, że zgodnie z Art.
    24. Pkt. 10, ust. 1) na jezdni jednokierunkowej (a taką jest jezdnia
    autostrady) w Polsce wolno wyprzedzać z prawej strony. Problem w tym,
    że cały prawy pas był zajęty przez jadące (a właściwie wlokące się)
    kolumnami TIR-y.

  • 29. Data: 2012-01-16 21:53:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lew2" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On Jan 16, 9:49 am, "bma" <a@a> wrote:
> [...]

    >autostrady) w Polsce wolno wyprzedzać z prawej strony. Problem w tym,
    >że cały prawy pas był zajęty przez jadące (a właściwie wlokące się)

    To gdzie się mieli podziać ci co chcieli (w przeciwieństwie do Ciebie)
    wyprzedzać w podświelnej?

  • 30. Data: 2012-01-16 22:29:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 10:03:27 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Dopuszczenie do wyprzedzania z prawej jest głupim pomysłem,
    > prowadzącym do niebezpiecznych sytuacji. Powinni wycofać

    Wyprzedzanie z lewej też!
    Przecież takie melepety jak Maśląg nie moga patrzec w lusterka, bo od tego
    zeby gniją!

    --