  • Data: 2012-10-05 13:42:30
    Temat: Re: Blokada bear lock - pytanie prozaiczne
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 października 2012 10:53:22 UTC+2 użytkownik Pawloo napisał:
    > Mam prozaincze pytanie:) Załozyłem do mojego auta tą blokade i mam pytanie.
    >
    > Gdzie najlepiej nakleić naklejki że taka blokada znajduje sie w samochodzie
    >
    > ( dołączone 2 oryginalne naklejki )
    >
    > ps. czytałem fora to ludzie mowia zeby na przedniej szybie, inni na bocznych
    >
    > przednich, inni na bocznych tylnych :)

    Wydaje mi się że skuteczniejsze i tańsze jest złapanie złodzieja i obezwładnienie.
    Był taki pomysłowy Dobromir w Łodzi. Ze dwadzieścia lat temu w gazetach opisali.
    Nabył drogą kupna haczyki do łapania ryb. Wyprostował i powbijał w deseczkę. Deseczkę
    pod pokrowiec na noc wkładał. Deseczka była przywiązana do samochody cienką linką
    stalową. Odpowiadał za uszkodzenie ciała złodzieja. Sąd uznał że zastosował zbyt
    drastyczną metodę i dostał coś w zawiasach. O złodzieju nic nie napisali.