-
Data: 2017-11-29 15:30:19
Temat: Re: Błędy przy tankowaniu zimą. Jak nie uszkodzić auta?
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:6e1703c9-3d4d-4820-a2ab-0073c56c2c4f@go
oglegroups.com...
>--Woda sie zasadniczo z ON nie miesza, wiec jest mieszanina.
Patrze na to co napisalem i sam z siebie sie smieje :-)
>http://www.forum.alfaholicy.org/156/102041-kontrolk
a_wody_filtrze_paliwa.html
>https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1458662.html
Chodzi o to, ze skoro woda z ON sie nie miesza, chyba poprawniej
nalezaloby napisac "roztwarza", to woda pozostaje wodą.
I zamarza w temperaturze 0 C.
Nawet jak sie troche po Walbrzychu przejedzie, to ciagle mamy kropelki
wody w ON, zima kropelki zamarzna, i ponizej zera mamy taka kaszkę
lodową w ON.
>--Tak czy inaczej - z ON wytrąca sie parafina
>tu raczej niewiele uzytkownik moze zrobic:
>15.04. bis 30.09.: CFPP: max. 0 °C (Shell Diesel FuelSave max. -2
>°C)
> 01.10. bis 15.11.: CFPP: max. -10 °C (Shell Diesel FuelSave
> max. -13 °C)
> 16.11. bis 28.02.: CFPP: max. -20 °C (Shell Diesel FuelSave
> max. -22 °C)
A jak zapakujesz do lodowki, to sie okaze, ze mętnieje gdzies przy -15
.
Widac zmętnienie to za mało.
No i troche mnie dziwi co koledzy pisza o tym przytykaniu w trasie,
IMO - silnik goracy, filtr jednak cieplejszy niz otoczenie, pompa
pompuje ON w kólko - IMO w baku tez powinno byc troche cieplej.
>najlepiej wypada Aral/BP Ultimate Diesel CFPP -24 °C / -30 °C
Są jeszcze ON arktyczne, ale Statoil juz sie z kraju wyniosl.
Ale -24, a nawet -30, to nie jest cos nadzwyczajnego w Suwalkach -
ciekawe co tam sprzedają, i co ma zrobic ktos, kto tam jedzie na
urlop, a nie mieszka i tankuje :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.17 16:42 Zenek Kapelinder
- 29.11.17 19:59 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe