  • 31. Data: 2011-12-17 01:26:55
    Temat: Re: Blackberry
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    news:1qnads5qnhd0h$.dlg@lepper.institute.com...
> [...]
    > uznać za kontynuację.
    > Ale ciężko mówić o kontynuacji, kiedy architektura jest zmieniona
    > CAŁKOWICIE. Nie uruchomi sie ŻADEN program z BB OS - bo nie ma już Javy.
    > BBX dopiero parę dni temu nauczył się łączenia z BES/BIS, a jest na rynku
    > od roku. To ładnie pokazuje, że to już nie będzie takie Blackberry jak
    > kiedyś.
    > No i oczywiście pod warunkiem, że nowe modele okażą się takim hitem, że
    > dadzą firmie finansowy oddech - bo póki co cienko przędzie. Wprowadzenie
    > na rynek nowej generacji sprzętu i softu nie jest ani szybkie, ani tanie.

    Z moich obserwacji bliskiego otoczenia wynika niezbicie że BB jest już na
    wychodnym...
    To po prostu starsza generacja sprzętu który miał swoje 15 minut sławy
    w dawnych latach ale powoli ustępuje już nowym platformom...

    Obserwując bosów w swojej firmie w USA którzy 5-6 lat temu obnosili
    się z BB i WM widzę że dziś WSZYSCY się przerzucili na iOS/Android.
    Nawet taki jeden zapaleniec z Kanady co to spał ze swoim BB pod poduszką
    i ślepił się w jego ekran nawet w barze w czasie picia piwa na delegacji...
    Ma dziś iPhone4 (lub 4S, nie pytałem). Prezydent firmy: również iPhone4.
    Szef działu tech support używa iPhone 4. Podnieca się jakością zdjęć jak
    dziecko.
    Szef działu inżynieryjnego w którym pracuję, Anglik, miał iPhone4, teraz
    bawi
    się Samsungiem Galaxy SII. Wymienia telefony co pół roku bo gadżeciarz.
    Żadnemu z nich nie wpadło do głowy pakować się dziś w BlackBerry...

  • 32. Data: 2011-12-18 18:18:25
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > Czy my mówimy o wyborze nowego telefonu czy Tobie się wątki pomyliły?

    O wyborze nowego telefonu był wątek. Ty jak zwykle pitolisz nie na temat.

    > Jak ktoś sobie braki i niemożność tłumaczy jako "a po co to komu"

    To tak jak ty sobie tłumaczysz brak edytorów tekstu i arkuszy
    kalkulacyjnych?

    > Viewery do oglądania załączników są już od bardzo dawna, a pełne
    > edytory do tworzenia/redagowania - nie wiem, nie interesowałem się
    > tym... Nie planuję tworzyć prezentacji czy dokumentów na 3.5"
    > ekraniku. Sorry.

    Wybaczam. Wiem, że tobie telefon służy do zabawy a nie pracy. I do
    przełączania kanałów w telewizorze.

  • 33. Data: 2011-12-18 18:19:18
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > Dlaczego więc napisałeś o swoim 9000 skoro uważasz że wątek był TYLKO
    > o 8900?

    W odpowiedzi na twoje smęty, że RIM produkuje rozlatujące się telefony.

  • 34. Data: 2011-12-18 18:26:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > To po prostu starsza generacja sprzętu który miał swoje 15 minut sławy
    > w dawnych latach ale powoli ustępuje już nowym platformom...

    BB już dawno ustąpiła. W fazie ustępowania teraz jest ajfon. Już zaczyna
    umierać na androidowego raka.

    A RIM jeszcze ma szansę powrócić jak Nokia.

> [...]
    > teraz bawi
    > się Samsungiem Galaxy SII. Wymienia telefony co pół roku bo

    Normalna kolej rzeczy. A jak już mu się ten szajsung znudzi, to prędzej kupi
    Lumię lub Titana niż zupełnie nic nie wnoszącego srajfona 4S :>