  • 11. Data: 2011-12-05 15:31:33
    Temat: Re: Blackberry
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 10:44:24 +0000 (UTC), phungus napisał(a):

    > Może lekturka:
    > http://www.bbnews.pl/index.php/2010/11/jak-zaczac-pr
    zygode-z-blackberry-poradnik-poczatkujacego/
    > Ci pomoże...

    Roczny artykuł z muzealnymi modelami, które już nawet ciężko dostać
    niewiele pomoże, chyba, że chodziło o pomoc w dezinformacji.
    Fakt, Banana Republic of Poland jest mocno zacofana jeżeli chodzi modele
    BB, bo modele aktualnie sprzedawane na całym świecie tu są wciąż pieśnią
    przyszłości (9900, 9810, 9380, 9860), zresztą oferta BB systematycznie
    znika z cenników operatorów, już chyba tylko Orange ma trzy modele w
    ofercie i na tym koniec.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 12. Data: 2011-12-05 15:49:34
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

> [...]
    > przyszłości (9900, 9810, 9380, 9860), zresztą oferta BB systematycznie
    > znika z cenników operatorów, już chyba tylko Orange ma trzy modele w

    dobrze że mój BB nic o tym nie wie że jest zniknięty prze Waldka ;-)

    pzdr
    gs

  • 13. Data: 2011-12-05 17:04:44
    Od: " KR" <k...@N...gazeta.pl>

    Drzej Kej <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > bardzo prosze cie prosze unikaj laczenia tych sluw bo w naszej grupy
    > subkulturze grupowej CiPO to obelga zarezerwowana dla pszemola
    >
    > Jk

    hej,

    chyba raczej dla Waldka Godela. Grupa bez nich by złapała oddech

    KR

  • 14. Data: 2011-12-06 21:28:09
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message
    >
    > Roczne doświadczenie z 9800 w rodzinie i mogę Cię zapewnić że
    > Ci się nie spodoba bo się ciągle wiesza i albo zamarza nie przyjmując
    > wejścia od użytkownika albo zawiesza się któraś z aplikacji w tle
    > i nie pozwala procesorowi na uśpienie i bateria idzie się kochać
    > w mniej niż godzinę.

    Miałem Bold 9000 i działał super, żadnych opisanych wyżej zjawisko nie
    zaobserwowałem. Obstawiam, że 9800 działa tak samo dobrze, a Pszemol łże jak
    zwykle.

  • 15. Data: 2011-12-06 21:31:40
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:
    > Określ łaskawie zastosowania, będzie wszystkim łatwiej.
    > Bądź łaskawy doczytać, że BB w klasycznym rozumieniu tego urządzenia,
    > to klient poczty z opcją wykonywania połączeń telefonicznych. Teraz
    > to się trochę zmienia, ale powoli i bez przekonania.

    Klient poczty to nadużycie semantyczne, bo to ustrojstwo się z żadnym
    serwerem poczty połączyć nie potrafi. To klient BISa i BESa (oraz "BESa w
    chmurach" beta).

  • 16. Data: 2011-12-09 22:03:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Franc" <s...@w...pl> wrote in message

    > Jasne, IPhone jest najlepszy na świecie - nawet jak się go porówna z
    > telefonami nie z tej samej półki.

    Nie porównuję iPhone do Blackberry - raczej krytykuję ten drugi
    za dużą zawodność.

    > BlackBerry jest specyficzne. Te phony to generalnie woły do roboty. Mają
    > działać stabilnie, ostanie co ma padać to możliwość wykonywania połączeń
    > głosowych.

    No trudno nazwać wołęm do roboty telefon, któremu tasiemka do LCD
    pęka po niecałym roku używania.

    > Za cikra 20 zł miesięcznie doliczone do abonamentu masz usługę BIS -
    > nieograniczony dostęp do netu w telefonie. Konfigurujesz maile (do 10
    > chyba), przeglądsz www - daje radę.

    Tylko daje radę?

    > Faktycznie, nie masz na BB miliona dodatkowych aplikacji, ale coś tam
    > można
    > znaleść (BclackBerry App World). Dodatkowo możesz z innymi telefonami BB
    > w cenie BISa rozmawiać poprzez BB Messenger.
    >
    > Przyznaję, że masz BB firmowy i się mocno do niego przyzwyczaiłem.
    > Prywatnie też bym sobie taki sprawił z BISem.

    Ty może nie wiesz jak dobry telefon może działać i wyglądać, co?

  • 17. Data: 2011-12-09 22:06:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Miałem Bold 9000 i działał super, żadnych opisanych wyżej zjawisko nie
    > zaobserwowałem. Obstawiam, że 9800 działa tak samo dobrze,
    > a Pszemol łże jak zwykle.

    Bezczelność nie z tej ziemi...
    Zainteresowałbyś się różnicami pomiędzy Bold 9000 a telefonem
    który ja opisywałem, w szczególności tym, że 9800 ma rozsuwany
    ekran LCD i ekran dotykowy.

    Zresztą wystarczy poszukać googlami i znajdziesz wielu innych
    użytkowników 9800 którzy narzekają na to samo...
    Ale Ty wolisz atakować personalnie z pozycji ignoranta.

  • 18. Data: 2011-12-09 22:09:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " Drzej Kej" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > bardzo prosze cie prosze unikaj laczenia tych sluw bo w naszej grupy
    > subkulturze grupowej CiPO to obelga zarezerwowana dla pszemola

    Kolina, ty nie jesteś w "naszej" grupie - Ciebie tu nikt nie toleruje.
    Tak samo jak i na innych grupach. Próbujesz się kolegować na siłę
    ubliżając mi i myślisz że sobie kolegów tak zdobędziesz? Żałosne.

    A jak chcesz abym Ci obelgi wytłumaczył to podaj mi swój adres
    w Polsce... wytłumaczę Ci obelgi osobiście tak że się posrasz w pory.

  • 19. Data: 2011-12-09 22:23:05
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-12-2011 o 23:09:58 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > Kolina, ty nie jesteś w "naszej" grupie - Ciebie tu nikt nie toleruje.

    Przygania, kocioł garnkowi ;)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta.
    Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

  • 20. Data: 2011-12-10 10:13:21
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał:
    Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > Kolina, ty nie jesteś w "naszej" grupie - Ciebie tu nikt nie toleruje.

    Przygania, kocioł garnkowi ;)

    Szkoda, że nie można tu kliknąć "Lubię to!"