  • 1. Data: 2010-03-31 22:34:15
    Temat: Blacharka Peugeot 306
    Od: "Ster" <s...@o...pl>

    Cześć

    Niedawno miałem wypadek. Samochód dachował. Blacharz wycenił mi blacharkę na
    5,5 tys. Szukam jakiegoś domowego fachowca, który mi to zrobi za połowę
    ceny. Wiem, że nie będzie wyglądał jak nowy, chodzi o to żeby jakoś
    wyglądał. Jeżeli znajdzie się ktoś chętny to proszę o kontakt. Inaczej będę
    musiał auto oddać na części a szkodo, bo dobrze się sprawowało.

    Pzdr

    G.B.

  • 2. Data: 2010-03-31 22:45:12
    Temat: Re: Blacharka Peugeot 306
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 22:34:15 +0200, Ster napisał(a):

> [...]
    > wyglądał. Jeżeli znajdzie się ktoś chętny to proszę o kontakt. Inaczej będę
    > musiał auto oddać na części a szkodo, bo dobrze się sprawowało.

    no to wypisz wymaluj musi być chyba on:
    http://www.youtube.com/watch?v=E7eOVpBCtPo

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-04-01 09:27:13
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Ster pisze:
    Szukam jakiegoś domowego fachowca, który mi to zrobi za połowę
    > ceny.

    nie ma czegoś takiego jak domowy fachowiec. Czy domowy fachowiec będzie
    miał ramę żeby sprawdzić czy podłoga jest prosta?

    Wiem, że nie będzie wyglądał jak nowy, chodzi o to żeby jakoś
    > wyglądał.

    właśnie jakoś czyli do dupy, sprzedaj go na części dolóż trochę i kup
    coś innego.

    Jeżeli znajdzie się ktoś chętny to proszę o kontakt. Inaczej będę
    > musiał auto oddać na części a szkodo, bo dobrze się sprawowało.

    to już czas przeszły, po takiej naprawie ciężko będzie wymagać żeby
    wszystko było ok.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-04-01 09:39:25
    Od: k...@p...onet.pl

    > no to wypisz wymaluj musi być chyba on:
    > http://www.youtube.com/watch?v=E7eOVpBCtPo

    Ciekawe czy przy przekladce kierownicy zastosowal metode "na jeepa"? :-)

    Pozdrawiam

    Konrad
    szampanskie Ave VVTi