  • Data: 2016-09-07 18:04:12
    Temat: Re: Bilecik za parkowanie w Berlinie - jak zapłacić?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2016 o 15:01, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ddddddddd" napisał w
    >
    > Napisac do operatora tego kawalka z podaniem daty i nr rejestracyjnego
    > auta ...

    żebym to ja wiedział jaki to kawałek... zjechałem wtedy pół kraju,
    bilecik chyba nawet dotarł ze mną do Polski, tylko żona porządki robiła...
    Z datą też nie tak łatwo, wakacje planuję kilka godzin przed wyjazdem,
    może po zdjęciach bym doszedł jaki to przedział czasu, ale konkretnej
    daty nie ustalę.
    Ale z tego co widzę to operatorów nie ma tak dużo (trzech?) - napiszę do
    każdego z nich, może któryś skojarzy ;)

    Łukasz