  • 1. Data: 2009-01-14 20:19:21
    Temat: Biedronka nowy MVNO
    Od: dizel <d...@N...pl>

    http://telepolis.pl/news.php?id=13658

    Jeśli się potwierdzi stawka 0,33gr do wszystkich sieci to może coś
    ruszy też u trójcy bo minuta do innej sieci w granicach 0,60gr to
    przesada.

  • 2. Data: 2009-01-14 23:25:03
    Temat: Re: Biedronka nowy MVNO
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
    > http://telepolis.pl/news.php?id=13658
    >
    > Jeśli się potwierdzi stawka

    nie stawka tylko *promocyjna minuta połączenia* a to może być różnica

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 3. Data: 2009-01-15 15:42:43
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 15 Jan 2009 00:25:03 +0100, "Szymon" <s...@o...pl>
    wrote:

    >nie stawka tylko *promocyjna minuta połączenia* a to może być różnica

    No z tego wynika że promocjyjna stawka do 30 czerwca 2008r. , a z tego
    co pamiętam to od 1 lipca 2009r. ma spaść znowu stawka mtr więc wcale
    to nie musi oznaczać że będzie podwyżka po 30 czerwca. Zresztą i tak
    wychodzi trochę więcej minut niż w starej play karcie z bonusami.

  • 4. Data: 2009-01-17 15:47:08
    Od: M <m...@o...pl>

    Użytkownik dizel napisał:

> [...]
    > to nie musi oznaczać że będzie podwyżka po 30 czerwca. Zresztą i tak
    > wychodzi trochę więcej minut niż w starej play karcie z bonusami.

    Chce mi się krzyczeć: Simplusie, toniemy, raataatuuj przed biedronką!!!
    Już słyszę odpowiedź Plusa na moje wołanie: Nie przejmuj sie
    Simplusowcu, toniesz w towarzystwie samych swoich w temperaturze 36.6:)

  • 5. Data: 2009-01-18 20:13:02
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 17 Jan 2009 16:47:08 +0100, M <m...@o...pl> wrote:

    >Chce mi się krzyczeć: Simplusie, toniemy, raataatuuj przed biedronką!!!
    >Już słyszę odpowiedź Plusa na moje wołanie: Nie przejmuj sie
    >Simplusowcu, toniesz w towarzystwie samych swoich w temperaturze 36.6:)

    Nie tak prędko, działa już strona http://www.tubiedronka.pl/ i nie
    jest tak kolorowo:
    1. rozliczanie co 15 sekund
    2. po zablokowaniu konta na wychodzące kasa przepada
    3. minuta do play 0,68 gr
    4. 0,33gr do wszystkich prócz play to promocja do końca czerwca potem
    stawka 0,45 gr.
    Nieźle to sobie era wykombinowała, nie mogli dać tego jako nowa taryfa
    w taktak:)
    Czyli na obniżki nie ma co bardzo liczyć na razie więc albo mobilking
    albo play:)

  • 6. Data: 2009-01-18 20:44:52
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-01-18 21:13, dizel napisał:

> [...]
    > stawka 0,45 gr.
    > Nieźle to sobie era wykombinowała, nie mogli dać tego jako nowa taryfa

    A co Era ma do tych stawek i zasad?

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-01-18 21:15:08
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sun, 18 Jan 2009 21:44:52 +0100, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:
    >A co Era ma do tych stawek i zasad?

    To ma do tego że to z erą podpisali umowę i to na nadajnikach ery ma
    działać i era zapewnia pełną obłsugę czyli jak coś będzie nie tak
    działać to nie idziesz do biedronki z reklamacją tylko do salonu ery.
    Zresztą to nie jest typowy mvno, bo biedronka sprzedaje tylko karty i
    doładowania, a resztą się era zajmuje, a co do stawek to musiał być
    jakiś haczyk bo za dużo ludzi by uciekło z heyah/taktak, sieć niby ta
    sama ale zyski by były mniejsze dla ery.

  • 8. Data: 2009-01-18 21:16:08
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik Czarek napisał:

    > A co Era ma do tych stawek i zasad?

    No od Ery Biedronka kupuje minuty i sprzedaje pod własną marką. W końcu
    tubiedronka działa jako MVNO w sieci Era. Zdziercy tęsknią do czasów
    kiedy w TakTaku było 3.60zł za minute a w Simplusie 2.90zł /minutę z
    naliczaniem co 60sekund.

  • 9. Data: 2009-01-18 21:29:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-01-18 22:16, X pisze:

    >>> 2. po zablokowaniu konta na wychodzące kasa przepada
    >>> 3. minuta do play 0,68 gr

    > No od Ery Biedronka kupuje minuty i sprzedaje pod własną marką.

    Wiem o tym. Kupują "w hurcie" od Ery minuty a zasady i stawki to ustala
    "biedronka" tak aby coś jeszcze z tego mieć, bo wątpię aby Era to ustalała.

    Analogiczna sytuacja jak przy Polsat mobile, Mobilking, Mbank mobile i
    innych.

    --
    Cz.

  • 10. Data: 2009-01-18 21:38:04
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik dizel napisał:

> [...]
    > jakiś haczyk bo za dużo ludzi by uciekło z heyah/taktak, sieć niby ta
    > sama ale zyski by były mniejsze dla ery.

    No i tak sobie myślę że zanim bedzie tanio, to musi być drogo. Chyba
    szefowi Ery śni się jeszcze stawka 3.60zł brutto za min. w TakTaku w
    1998 roku;) i w Simplusie 2.90/min.:) Taryfikacja co 60sekund. Chcieliby
    brać tyle , zdziercy jedni. Lipa lipą pogania !!!