  • Data: 2009-04-29 05:36:46
    Temat: Re: Biały kask - czy to dobry pomysł? [OT]
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Apr 2009 23:02:10 +0200, Kefir <k...@o...pl> wrote:

    >Elou!

    helu

    >Celna figura slowna.

    No coz, jak czleka pytaja milion razy gdzie on to pole w miescie widzi
    to trza bylo jakos gasic upierdliwcow ;)

    > Nic poza tym, chyba ze jestes za ksiestwem Galicji ;)

    Walimieto :)

    >Niemieckim smierdoli.

    Pewnie tak, podobnie jak kartofle nie ?
    Dobrze ze u nas som ziemniaki, a u Jacota grule ;)

    > Slyszales o plytkach, glazurze, kafelkach? W
    >sensie wykonczenia nie preferuje, zeby nie bylo ;)

    Glazury sie tu raczej nie stosuje, plytki owszem. Chociaz chodnikowe
    to tez sa plytki :) kafelki to kafelki, ale spotykalem sie z nimi
    tylko w kontekscie piecow kaflowych. Ale nie jestem szpecem bo nie
    dosc ze naplywowy to jeszcze mieszaniec podlasko-beskidzki ;)

    >Gdzies juz slyszalem, stad pytanie.

    Ja tez, wydaje mi sie ze wlasnie w beskidzie u rodziny :>

    >PeeS Jedziesz? Start w Piatek za tydzien.

    Dupom nie nieheblowanej (niestruganej ? ;>) desce ?
    Nie, nie jade. Chyba dopiero w lipcu sie gdzies wybiore motocyklowo,
    bo sie wlasnie dowiedzialem ze nawet Bobrowy nie wyda (kolizja
    terminow :-/).

    pozdr
    newrom
    --