    From: andzio <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??
    Date: Mon, 26 Jan 2009 20:44:02 +0100

    APR pisze:
    > Obudziles sie?
    > Wiele osob i od przynajmniej miesiaca zna doskonale temat.
    > Wladza Wdrazajaca Programy Europejskie i MSWiA opiera
    > sie na inwentaryzacjach zrobionych pod katem wojewodzkich
    > sieci szerokopasmowych ktore beda w kazdym wojewodztwie.
    > Sieci te sa robione pod TPSA i wedlug zalecen TPSA.
    > Aby wiec TPSA nie stracila tam klientow a po wybudowaniu
    > nowych odcinkow miala zapewnionych nowych klientow
    > wykonano inwentaryzacje tak jak wykonano. Dlaczego?

    Sami wypelnialismy ankiety ITTI (skrupulatnie :)) i zobacz Ty ze
    oficjalnie w projektach WSS, w miescie w ktorym dzialamy i od 6 lat mamy
    swoja rozbudowana siec swiatlowodowa, to wg tych projektow nawet TPSA
    nie ma sieci :). Mamy u siebie kompletne wykluczenie cyfrowe choc na 10
    tys mieszkancow podpietych jest prawie 2500 abonentow :) Czy to nie
    wydaje sie dziwne? Przypominam ze WSS moga powstac tylko w miejscach
    gdzie nie ma infrastruktury (czyli defakto na terenie bialych plam). A
    jakims cudem jednak planuja inwestycje u nas. To te plamy sa wywabiane
    dla jednych i ponownei plamione dla drugich czy jak? Widac dobrych
    "wybielaczy" ktos uzywa :P.

    Nie sadzilem ze tak szybko beda wykryte moje intencje, ale niestety nie
    moge jeszcze podac wszystkich szczegolow. W kazdym razie jak juz
    niektorzy piszacy na maila prawidlowo zauwazyli - TAK chodzi wlasnie o
    zablokowanie projektu WSS. Ewentualnie co nam tez nie przeszkadza, o
    odblokowanie 8,4. Co zrobia mi to "wisi".
    Jak dostane oficjalna odpowiedz z ministerstwa to obiecuje ze rozpisze
    na czym stanelo i co udalo sie osiagnac. Z gory tez dziekuje osobom
    wspierajacym cala inicjatywe.

    pozdrawiam;

    --
    Andrzej Banach