  • 51. Data: 2014-02-28 09:29:37
    Temat: Re: Bezprzewodowy internet
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 27 Feb 2014 10:47:27 +0100, qrt wrote:

    > no ale skype jest standardem.

    Inaczej rozumiem ,,standard''.

    > Moze sie to podobać albo nie ale takie są fakty. I to ze skype nie działa
    > dobrze na aero jest odbierane jako wada aero a nie skypa.

    Skype ,,działał inaczej'' na szybkich łączach (kilkadziesiąt Mbit/s) u
    różnych dostawców. Fakt, że ja głównie to tepsy testowałem (a nie
    skype-skype), ale takie miałem potrzeby.
    SIP od trzech dostawców działa jak złoto (także na Aero), skype ni*uja.
    I newsowe ,,fakty'' jakoś nie przekonają mnie, że jest inaczej, sorry.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 52. Data: 2014-02-28 10:24:33
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-27, o godz. 15:31:54
    qrt <...@i...jakis> napisał(a):

    > ależ ja rozumiem. Tylko z mojej perspektywy osoby która chyba cyfrowo
    > wykluczona nie jest, aero jest ze tak powiem mało atrakcyjne :)
    >
    > I przyjmuje (jak sie okazuje nie do końca słusznie) iż dla innych osób
    > umiejących skonfigurować czytnik i wysłać posta na usenet także :)

    Jak nie jesteś wykluczony cyfrowo to to po prostu oferta nie dla
    Ciebie więc nie narzekaj. ;-)

    Zdrówko

  • 53. Data: 2014-03-01 13:47:47
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Maciek Babcia Dobosz" napisał:

    > I nie mająca wiele wspólnego z rzeczywistością.

    A jednak ma. Ja rozumiem, że na stronach www te 512 kbs się wykłada, ale że
    w centrum Chołoty (korekta - nie poprawiać!) nie da się przeglądać grup
    dyskusyjnych via NNTP? Dyć to sam tekst.

    JoteR