  • Data: 2002-05-25 09:41:35
    Temat: Re: Bezprzewodowy Ipartners
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na pasmach ISM tez mozna swiadczyc profesjonalne uslugi, jednak nie
    > biurowym sprzetem 802.11b.

    Nie wiem co rozumiesz przez biurowy sprzet.
    W tej technologi sa opracowane moduly koncentrujace montowane do szafy 19" a
    odbiornukiem klienckim sa male urzadzonka zwane przez ciebie biurowymi.
    Patrzac np. na technologie Lucenta SDS: PipeLine tez mozna powiedziec ze to
    sprzet biurowy bo wyglada podobnie. No ale zamykam ten temat bo i Ty i ja
    mozemy miec rozne zdania a nie chodzi o klutnie.

    > No cos nie do konca bo pozwolenia radiowe wydaje sie zgodnie z ustawa na
    > max 10 lat a praktykuje wydawanie na 5 lat.

    Ten temat mam sprawdzony wiec jezeli chcesz sam sie przekonac zawsze mozesz
    zadzwonic do URT i sie dowiedziec to nie jest tajemica.