  • Data: 2024-10-24 15:26:27
    Temat: Re: Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Oct 2024 22:18:12 +0200, Adam wrote:
    > Instytucja budżetowa. Liczenie każdego grosza.
    > Zadanie: możliwie niedrogi projektor ale połączenie z komputerem
    > bezprzewodowe.
    > Wyświetlane będą najczęściej materiały video, rzadziej statyczne.
    >
    > Są projektory z WiFi, ale droższe.
    > Jest inne urządzenie, które pozwoli na bezprzewodowe połączenie koputera z
    > projektorem?
    > Jakiś Chromecast czy coś w tym stylu?

    Są takie. Czasem przy systemach konferencyjnych jest taki dongiel,
    ktory prezenter wsadza sobie w laptop, np w usb.

    Tylko nie wiem jak z ceną, jeśli ma być luzem.

    https://allegro.pl/oferta/przedluzacz-hdmi-bezprzewo
    dowy-transmiter-1080p-15814186532
    129 zl.

    EZCast 2 -
    https://www.dmtrade.pl/a19,test-ezcast-2.html

    https://allegro.pl/oferta/adapter-anycast-m2-plus-wi
    fi-hdmi-tv-dongle-12451882598

    Ale na ile bedziesz mógł np z laptopa wysłać przez wifi..

    https://hqgsm.pl/baseus-bezprzewodowy-transmiter-obr
    azu-usb-c-hdmi-4k-30hz
    ale tu juz cena wysoka.

    > Chodzi o rozwiązenie tańsze: czy projektor z HDMI + dongiel WiFi czy może
    > jednak projektor z wbudowanym WiFi.

    Grudzień idzie, może nie trzeba groszy liczyć :-)

    tylko czy aby na pewno twoje komputery potrafią wysłac obraz na wifi

    https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/po%C5%82
    %C4%85czenie-na-ekran-bezprzewodowy-na-windows-kompu
    tera-f2239d99-3e61-bbcb-646e-c9d881bd39c4
    https://www.mediaexpert.pl/poradniki/telewizory-i-rt
    v/miracast-co-to-jest-jak-dziala

    J.