eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Bezpieczenstwo po holendersku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 1. Data: 2010-01-19 15:52:52
    Temat: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>


    http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
    http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii


    Uwazajcie, bo jak sie sprawdzi, to w calym kraju fundusze pojda na
    takie drogi, a nie na autostrady :-)

    --
    J.


  • 2. Data: 2010-01-19 16:10:18
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hj4gvp$d58$1@news.onet.pl...
    >
    > http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
    > http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

    Brukowany pas na srodku drogi to najwieksze kretynstwo jakie istnieje.
    Porobili pelno tego na podkarpaciu (juz pare lat temu np. na 9 kilka
    kilometrow przed wjadem do Rzeszowa od polnocy). Idiotyzm. Nie lepiej bylo
    zrobic szersze pasy a nie marnowac te kilka metrow na durna kostke, po
    ktorej nie mozna jezdzic?



  • 3. Data: 2010-01-19 16:39:30
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartekkr" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hj4i3i$g2a$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >> http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
    >> http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii
    >
    > Brukowany pas na srodku drogi to najwieksze kretynstwo jakie
    > istnieje. Porobili pelno tego na podkarpaciu (juz pare lat temu
    > np. na 9 kilka kilometrow przed wjadem do Rzeszowa od polnocy).
    > Idiotyzm. Nie lepiej bylo zrobic szersze pasy a nie marnowac te
    > kilka metrow na durna kostke, po ktorej nie mozna jezdzic?

    No nie, bo jak sa szersze pasy, to kierowcy szybko jezdza :-)

    J.


  • 4. Data: 2010-01-19 17:02:23
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
    > http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii
    >
    >
    > Uwazajcie, bo jak sie sprawdzi, to w calym kraju fundusze pojda na takie
    > drogi, a nie na autostrady :-)

    Wszytko robią żeby tylko utrudnić (spowolnić) jazdę.
    Podoba mi się u Niemców, jak droga kręta i za wąska na wyprzedzanie, to żeby
    w miarę przyjemnie się jechało co jakiś czas się zmieniają 2 pasy w jedna i
    jeden w drugą. A u as od razu by spowalniali z betonową przegroda po środku
    aby przypadkiem ktoś nie wyprzedził wolno jadących. tu nie chodzi już nawet
    o stan dróg, tylko o mentalność.

    boropi



  • 5. Data: 2010-01-19 18:17:11
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 19 Jan 2010 15:52:52 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
    > http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

    Wchodzę w to. Pod warunkiem, że zrobią to np. u mnie na wiosce,
    a nie na drogach tranzytowych. Oczywiście w naszym kraju
    wszystko stoi na głowie, więc nie spodziewałbym się poprawy
    ruchu tranzytowego.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 6. Data: 2010-01-19 19:20:28
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:hj4gvp$d58$1@news.onet.pl>:

    > http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
    > http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii

    > Uwazajcie, bo jak sie sprawdzi, to w calym kraju fundusze pojda na
    > takie drogi, a nie na autostrady :-)

    Otwierały się te strony, otwierały i otworzyć nie mogły, więc zacząłem pisać
    na podstawie postu bartekkr, że w Puławach też takie gówno zrobiono...

    I sie wyświetliły stronki, a tam:
    "W Puławach otwarto ,,Dutch Town". Wyniesione powierzchnie skrzyżowań,
    środkowy pas brukowany w osi drogi wojewódzkiej, bramy wjazdowe oraz nowe
    rodzaje progów zwalniających to tylko część zastosowanych rozwiązań"

    Weź Ty J.F. napisz czasem o czym traktują linki które zapodajesz.

    A jeździ się tam po ch... fest. Zakazów zatrzymywania nie ma za
    skrzyżowaniami, więc stają na jezdni, pomiędzy pasami leży śnieg, więc nie
    ma bardzo jak ominąć, jedzie karetka w/z kierunku Kazimierza, nie ma gdzie
    zjechać, da sie jechać 40, to na podniesione skrzyżowania wjeżdżają 20.
    Plus, to położona pod spodem nowa kanalizacja, która póki co sprawnie
    odprowadza wodę z jezdni, plus to kawałek drogi dla rowerów...


    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]


  • 7. Data: 2010-01-19 22:54:03
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Rędziak pisze:
    > On Tue, 19 Jan 2010 15:52:52 +0100, J.F.
    > <j...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >> http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
    >> http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii
    >
    > Wchodzę w to. Pod warunkiem, że zrobią to np. u mnie na wiosce,
    > a nie na drogach tranzytowych. Oczywiście w naszym kraju
    > wszystko stoi na głowie, więc nie spodziewałbym się poprawy
    > ruchu tranzytowego.

    Problem naszych dróg jest taki, że drogi tranzytowe przebiegają właśnie
    przez wioski, mieszkalne dzielnice miast itp.


  • 8. Data: 2010-01-19 23:13:40
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 19 Jan 2010 22:54:03 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Problem naszych dróg jest taki, że drogi tranzytowe przebiegają właśnie
    > przez wioski, mieszkalne dzielnice miast itp.

    Problem naszych dróg jest taki, że sieć bazuje na tym, co
    powstało kilkaset lat temu, a potem było tylko utwardzane i
    poszerzane. Jednakowoż skoro nie da się np. wymusić zakazu
    budowy budynków bliżej niż np. 50m od drogi krajowej, to
    pozostaje budowa obwodnic. Czasami takowe powstają, aczkolwiek
    nie mam złudzeń. Budowa obwodnic nie jest najpopularniejszym
    zajęciem w naszym kraju...

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 9. Data: 2010-01-19 23:30:29
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: Józek <a...@d...pl>


    "bartekkr" <k...@g...com> wrote in message
    news:hj4i3i$g2a$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hj4gvp$d58$1@news.onet.pl...
    >>
    >> http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/91-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-i
    >> http://edroga.tv/drogi-i-mosty/inwestycje/92-holende
    rskie-bezpieczenstwo-po-polsku-cz-ii
    >
    > Brukowany pas na srodku drogi to najwieksze kretynstwo jakie istnieje.
    > Porobili pelno tego na podkarpaciu (juz pare lat temu np. na 9 kilka
    > kilometrow przed wjadem do Rzeszowa od polnocy). Idiotyzm. Nie lepiej bylo
    > zrobic szersze pasy a nie marnowac te kilka metrow na durna kostke, po
    > ktorej nie mozna jezdzic?

    Ehh, to samo na drodze kraków-olkusz, szlag by ich trafił, chodzą słuchy że
    droga nie może być szybka aby nie stanowić konkurencji dla A4, udało im się,
    sznureczek ciągnie sie przez całą 30km drogę

    --

    Radek



  • 10. Data: 2010-01-19 23:47:26
    Temat: Re: Bezpieczenstwo po holendersku
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Rędziak pisze:
    > On Tue, 19 Jan 2010 22:54:03 +0100, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    >> Problem naszych dróg jest taki, że drogi tranzytowe przebiegają właśnie
    >> przez wioski, mieszkalne dzielnice miast itp.
    >
    > Problem naszych dróg jest taki, że sieć bazuje na tym, co
    > powstało kilkaset lat temu, a potem było tylko utwardzane i
    > poszerzane.

    No nie bez przyczyny trasa przez cały czas jakoś tam lawiruje po to żeby
    kilka kilometrów przed miasteczkiem obrać kurs dokładnie na kościelną
    wieżę :)

    > Jednakowoż skoro nie da się np. wymusić zakazu
    > budowy budynków bliżej niż np. 50m od drogi krajowej, to
    > pozostaje budowa obwodnic. Czasami takowe powstają, aczkolwiek
    > nie mam złudzeń. Budowa obwodnic nie jest najpopularniejszym
    > zajęciem w naszym kraju...

    Obwodnice to w obecnym stadium leczenie syfa pudrem.
    Na większości tras przelotowych jest miasteczko za miasteczkiem - tam
    drogę trzeba od nowa puścić bokiem, bo robienie obwodnic pojedynczych
    miast, to będzie slalom.

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: