eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwBezpieczenstwo - formularz logowania, pamietanie hasla, xss, csrf [dlugie]Re: Bezpieczenstwo - formularz logowania, pamietanie hasla, xss, csrf [dlugie]
  • Data: 2010-05-26 04:59:32
    Temat: Re: Bezpieczenstwo - formularz logowania, pamietanie hasla, xss, csrf [dlugie]
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-25 23:21, porneL pisze:

    > Działa. Przeglądarki nie bawią się w tak pedantyczne wyłączanie rzeczy

    A szkoda ;-) Może paru "mistrzów sieci web" zaczęłoby wreszcie poprawiać
    napisany przez siebie kod.

    > na postawie DOCTYPE (tabelki działają z DOCTYPE HTML 3.2, iframe +
    > target działa z DOCTYPE Strict, wszystkie rzeczy z HTML5 działają z
    > DOCTYPE HTML4, itd.)
    >
    > Rodzaj parsera i XML DOM na ramki specjalnie nie wpływa.

    Fakt. Dokumentacja nie rzadko mówi "deprecated", i tak wszystko działa :/

    > Nie było by idealnie, tylko tak samo albo gorzej. Przeglądarki
    > wyświetlają HTML w <object> za pomocą <iframe>.

    A to ciekawe. Sądziłem, że <object type="text/html"> renderuje się
    "swoim torem", a tak jest <iframe>?

    Nie jestem teraz pewien, ale czy kiedyś nie chciano porzucić <iframe>-a
    na rzecz <object>?

    > Jak już co, to hasha hasła.

    Trafna uwaga.

    --