eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaBezczelność konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-11-12 21:38:39
    Temat: Bezczelność konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Witam,

    jakiś miesiąc temu zadzwonili do ojca z propozycją dodatkowego pakietu
    nFilmHD. Tata nie wprost się zgodził, ale zażądał przesłania pocztą
    oferty. Nic nie przyszło. Po 2 godzinach zadzwoniłem do szanownych
    konsultantów, pytając jaki pakiet jest w posiadaniu taty. Potwierdzili
    mi że pakiet za 54zł i nic więcej.Zażądałem usunięcia telefonu taty z
    ich systemu i zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych zakazałem
    wykorzystywania danych do komunikowania się z tatą w sprawie ofert. Po
    miesiącu okazało się że faktura wystawiona jest na kwotę 63zł z groszami
    (dodali pakiet nFilmHD).
    Co mamy robić? Tata dziś zadzwonił i powiedział że nie będzie płacił
    więcej niż 54zł/ miesiąc. I ma rację. Co mogą mu zrobić? Najwyżej
    odłączą sygnał. Ale wtedy mama kupi na swoje nazwisko dekoder;) i
    będziemy już wiedzieli jak trzeba rozmawiać z natrętami z nTV.


  • 2. Data: 2010-11-13 06:27:08
    Temat: Re: Bezczelność konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Co mamy robić?

    zlozyc reklamacje

    > Tata dziś zadzwonił i powiedział że nie będzie płacił więcej niż 54zł/
    > miesiąc. I ma rację. Co mogą mu zrobić? Najwyżej odłączą sygnał.

    zrobia wszystko to, co jest w umowie
    sygnal odlacza, srodki odzyskaja, wpisza do krd
    a jak tego uniknac ? placic albo patrz wyzej



  • 3. Data: 2010-11-13 07:40:44
    Temat: Re: Bezczelność konsultantów n TV - dodatkowe pakiety płatne!
    Od: Robert Magott <m...@c...pl>

    On 2010-11-12 22:38:39 +0100, konsultant said:

    > jakiś miesiąc temu zadzwonili do ojca z propozycją dodatkowego pakietu
    > nFilmHD. Tata nie wprost się zgodził, ale zażądał przesłania pocztą
    > oferty. Nic nie przyszło. Po 2 godzinach zadzwoniłem do szanownych
    > konsultantów, pytając jaki pakiet jest w posiadaniu taty. Potwierdzili
    > mi że pakiet za 54zł i nic więcej.Zażądałem usunięcia telefonu taty z
    > ich systemu i zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych zakazałem
    > wykorzystywania danych do komunikowania się z tatą w sprawie ofert. Po
    > miesiącu okazało się że faktura wystawiona jest na kwotę 63zł z
    > groszami (dodali pakiet nFilmHD).
    > Co mamy robić? Tata dziś zadzwonił i powiedział że nie będzie płacił
    > więcej niż 54zł/ miesiąc. I ma rację. Co mogą mu zrobić? Najwyżej
    > odłączą sygnał. Ale wtedy mama kupi na swoje nazwisko dekoder;) i
    > będziemy już wiedzieli jak trzeba rozmawiać z natrętami z nTV.

    Jeśli usługa jest na tate - to On podejmuje decyzje. Rozmowy są
    nagrywane - składacie reklamację i sprawdzą nagranie czy się zgodził,
    czy nie na ten pakiet dodatkowy.

    --
    Pozdrawiam, Robert Magott

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: