  • Data: 2017-10-02 18:01:00
    Temat: Re: Berlin - kebab :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > dolozyc ze imigranci sa z innego kregu kulturowego i religijnego to
    > ilosc przestepstw jakie popelnia, albo nie popelnia bo mozliwa jest
    > sytuacja ze imigranci beda pochodzili z bardziej cywilizowanych
    > krajow niz aborygeni, bedzie wieksza i wykaza to statystyki. Jesli
    > milion Polakow pojedzie do francji i na ich miejsce przyjedzie
    > milion Francuzow to w statystykach przestepstw w obydwu krajach nic
    > nie powinno sie zmienic. Ale milion arabow w Niemczech musi znalezc
    > odzwierciedlenie w statystykach przestepstw w niemczech. Co do

    Czyli nie ustosunkowałes się ale ustosunkowałes sie...
    A ja nadal proponuje zebys troche poczytał an ten temat, zamiast głupoty
    o uchodzcach w kontekscie zgwałconej Szwecji bedziesz pisał dalej.

    > Wpisz w wyszukiwarke plaska ziemia i masz co robic
    > do smierci ogladajac zdjecia, grafiki, filmy i czytajac bardzo
    > powazne artykuly.

    Wybacz, to był twój argument...
    Ale z ciekawosci - wszystkie sa tak powazne jak np ta?
    http://www.zbawienie.com/plaska-ziemia.htm

    Ale jaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.