  • Data: 2017-09-30 11:33:37
    Temat: Re: Berlin - kebab :)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9/30/2017 11:10 AM, nadir wrote:
    > O ISIS też tak na początku pisano.

    Za isis stała ideologia. Religijna i polityczna. Jak kazda mieszanka
    debili i religi była groźna od samego początku. Tutaj mamy ciągle do
    czynienia z samymi debilami. Tacy łatwo się sami wykańczają.

    > A to dziś ich jeszcze nie kontrolują i nie wykorzystują?

    Nie. Poza gwałceniem i terroryzowaniem w małej skali nie mają wplywu na
    nic. Nie wymuszają zmien politycznych jak porzadne mafie z Włoch. To
    tylko przygłupy z nadprodukcją testosteronu.

    > Powiedz, to tym zgwałconym i zastrzelonym.

    Prymitywny argument. Dokładnie tak samo można go uzyć przeciwko dowolnej
    ideologii od prawicy po lewicę wliczając w to religie i cyklistów. To że
    kogoś gwałcą to jest problem, ale rozwiązywalny na poziomie policji i
    rozwiązujemy go codziennie. To że mafia rzadzi krajem jest bardzo trudno
    rozwiązać. Ale oni nie mają potencjału do rzadzenia, kontrolowania,
    zastraszania w skali większej niż ciemna ulica. A jak nie oni beda
    gwałcić to ich miejsce zajmą faszyci, anarchiści, kibole itp swołocz.
    Tylko mniej medialnie będzie bo "swoi".

    > No a ktoś tu pisał, że w Berlinie nie ma gett.

    Wszedzie są getta, mieszkam na Śląsku (choć dokladniej w Zagłębiu) i
    "getta" potrafią być nawet w postaci podwórek między familokami.
    Spotkasz tam zasuszone babcie które poza sklepem 100m dalej nie były
    nigdzie, od dziecka, raz w latach 60 może w urzedzie. W sąsiedzniej
    dzielnicy znajdziesz blokowisko gdzie jeden ze znanych mi blokersów
    nigdy nie był dalej niż granica miasta, choć ma pełną mordę opluwania
    kultury innych wliczając w to innych z sasiedniego osiedla. itd itp.
    Getta sa wszędzie, wszedzie sa małe mafie, wanna be gangsta. Na
    szczęscie to w więszośći debile, przyszli kopacze rowów, segregatorzy
    smieci post factum, czasem prawnicy jak się uda, nie jeden skończył na
    ministrze.

    > Czyli nie oglądałeś tego filmu, bo poza tytułem, to z MD on ma niewiele
    > wspólnego.

    Ja już nie piję do tego filmu, ogólnie mówie. MD jest świetnym
    sereotypem, może się starać a i tak jakiś przygłup wsadzi go do
    nastepnego filmu o tym że znaleziono w krowie w Półtusku zatruty
    arszenik i od razu headline.