-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
for-mail
From: sirapacz <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Benzyna w oleju
Date: Wed, 5 Apr 2017 18:22:44 +0200
Organization: http://www.wit.edu.pl
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <oc35np$7q0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <oc2pfq$ogm$1@node2.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 5 Apr 2017 16:24:25 -0000 (UTC)
Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
logging-data="8000"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <oc2pfq$ogm$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603100
[ ukryj nagłówki ]w starym punciaku miałem kiedyś taki przypadek, że zdechł regulator
ciśnienia paliwa który jakoś tam był połączony z wtryskiwaczem na brzegu
listwy i lało się z niego paliwo do jednego cylindra. O ile pamiętam to
silnik odpalał na 3 cylindrach i jak już się rozkręcił to łapał czwarty
i działał już w miarę normalnie.
To było dawno więc mogę coś pokręcić ale ów regulator właśnie lał mi do
cylindra - zwiększania ilości oleju nie zauważyłem/nie pamiętam.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.04.17 10:19 s...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=