  • 121. Data: 2011-11-11 18:20:05
    Temat: Re: Benzyna już po 6 zł
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-11 17:53, Karolek pisze:

    > Co to znaczy nie jedzie?
    > Mam 3.0d i jak najbardziej jedzie, nie jest to 5.0 (ponizej 7s do
    > setki), ale ma niecale 9s do 100km/h, wiec chyba przyzwoicie, a jest
    > jeszcze 4.0d i tam masz troche ponad 8s.
    > Przy spalaniu, co trzeba podkreslic, lekko liczac o polowe nizszym niz
    > 5.0 :>

    ale 725tds _podobno_ nie jedzie - o ten mi chodzilo. wyprzedzac sie tym
    nie da.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 122. Data: 2011-11-11 20:36:32
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    venioo <p...@o...eu> napisał(a):

    > ale 725tds _podobno_ nie jedzie - o ten mi chodzilo. wyprzedzac sie tym
    > nie da.

    Masy są podobne, 7 waży minimalnie więcej od renówki, 5 troche mniej.
    ale jest mniejsza to 5 nie chce (chyba ze 5GT - ta mi się podoba ale
    to nowe (drogie) auta są).

    BMW 5.0 diesel, chyba w X6 zdecydowanie jedzie, safranem nie dogonie ;)

    Z "niemieckich" to Audi Q7 (4.2diesel) i A7 (chyba 3.2 diesel) nie jadą,
    zwłaszcza przy prędkościach koło 200 i więcej.

    Palić będzie podobnie do reno (czyli koło 20) bo masa podobna na oko,
    tylko w korku więcej ;)

    kurde co chce zmienić auto, to albo wystrzelam kasę na rzeczy albo
    uznam że "jeszcze raz reno" albo "nie nie zmieniam".

    ale chyba czas zmienić markę :) no chyba że znowu mi się odwidzi
    na allegro się pojawi reno bi-turbo "zabytek" 6.8 do setki 4x4 270vmax
    1750 kilo :) i kupie, i znowu część części kurierem z Francji bo
    to 92..96 model i już ich tu nie ma (i też nie było 3 lata temu) ;)

    Ale auta o kórych mówię to bardziej:

    A8 D2 będzie za darmo,bmw 7 e38, lexus ls400, Merc w140,
    safrane już jest, lancia k też (tylko ona mało pali).

    zwłaszcza że prawdziwe silniki zaczynają się od 4 litrów ;)

    pozdrawiam.

  • 123. Data: 2011-11-11 22:04:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-11 18:20, venioo pisze:

    > ale 725tds _podobno_ nie jedzie - o ten mi chodzilo.

    Ale to nie jedyny diesel jak sam widzisz.
    Zreszta TDS w E38 to juz byla dosc stara konstrukcja.

    > wyprzedzac sie tym
    > nie da.

    Nie przesadzaj, 11,4s do setki i ponad 200km/h maksymalnej predkosci to
    nie jest jakas tragedia, biorac pod uwage fakt, ze to jest najslabszy
    silnik w e38.

    --
    Karolek

  • 124. Data: 2011-11-11 23:51:36
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-11 22:04, Karolek pisze:

    > Ale to nie jedyny diesel jak sam widzisz.
    > Zreszta TDS w E38 to juz byla dosc stara konstrukcja.

    > Nie przesadzaj, 11,4s do setki i ponad 200km/h maksymalnej predkosci to
    > nie jest jakas tragedia,

    ale wyprzedza sie cos najczesciej 80-140 a nie 0-100...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 125. Data: 2011-11-12 08:39:37
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-11 23:51, venioo pisze:

    > ale wyprzedza sie cos najczesciej 80-140 a nie 0-100...

    No i? Czyzby parametry silnika ulegaly zmianie po przekroczeniu 80km/h ?
    A powyzej 80km/h to juz znaczenie ma opor powietrza, a masa jakby mniej.
    A CX, BMW ma przyzwoite.
    Kałvallino w swojej kijowej furmance, wyprzedzisz bez problemu ;>
    Ale jak ktos sie przesiadl z 750 to faktycznie moze sie wydawac, ze TDS
    nie jedzie :>

    --
    Karolek