  • Data: 2011-11-09 14:44:42
    Temat: Re: Benzyna ju? po 6 z?
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-09 14:14, Karolek pisze:

    > O i o tym mowie, tak nalezy myslec i robic.
    > Sam jednak przyznasz, ze spora czesc spoleczenstwa, dorosle zycie
    > zaczela od dziecka.

    I dobrze, będzie miał kto pracować na Twoją emeryturę. Z punktu widzenia
    państwa, co za różnica kto urodzi dziecko? Ważne, że kiedyś zacznie
    zarabiać. Emeryci sami na swoją emeryturę nie zarobią.

    > Jedna rodzina jest normalna inna patologiczna... a wszyscy dostaja ta
    > sama zapomoge.

    A jak zamierzasz rozróżniać rodziny normalne od tych "patologicznych". I
    dlaczego dziecko ma ponosić konsekwencje Twojego podziału.

    > Nie wolalbys zarabiac na tyle duzo, ze mialbys gdzies czy VAT na
    > pieluchy wynosi 5 czy 25%?

    To zarabiaj, ktoś Ci broni? Jest jakiś przepis zabraniający zarabiać dużo?

    Problemem są nieudacznicy życiowi, jak np. Ty, którzy nie dostrzegają
    swojej miernoty, tylko obwiniają wszystkich dookoła za stan w którym tkwią.

    > Ale zgodzisz sie, ze brak lub nie tych ulg, nie moze stanowic o byc,
    > albo nie byc dla dziecka.

    Ale być może pozwoli temu dziecku normalnie funkcjonować, zdobyć
    wykształcenie, może nawet zarobić na Twoją emeryturę.

    > Zeby mogly istniec takie zapomogi, musza istniec tacy ludzie jak ja,
    > ktorzy z nich nie korzystaja, ale na nie robia.
    > Niestetey takie szufle tego nie pojmuja.

    Dzięki tym zapomogom, człowiek który nie ma co włożyć do garnka, nie
    okradnie Cię tylko dostanie kasę na skromne życie.

    Jeżeli potrzebujesz przykładu, pojedź sobie np. do jakiegoś
    afrykańskiego kraju.

    > Gdzie widzisz sprzecznosc?
    > W tym, ze jestem za tym zeby ludzie mieli dzieci, ale zeby nie stosowac
    > ulg jak nas na nie nie stac?

    W tym, że dalej niż własny nos nie sięgasz.

    > Bo jak Polska bedzie miala nadmiar w kasie to czemu nie, niech daja na
    > plodzenie dzieci i niech sie ludzie mnoza, ale nie w biedzie tylko
    > dostatku.

    Myślisz tylko i wyłącznie o sobie i o obecnym czasie. Nasłuchałeś się
    jakiś Korwinowych głupot i taki z tego efekt.

    A.