eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBentley....Re: Bentley....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Bentley....
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    Date: Mon, 7 May 2018 20:58:06 +0200
    Message-ID: <1kjpq1jt05q45$.drfz8eksj5r8.dlg@40tude.net>
    Lines: 43
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.40.32
    X-Trace: 1525719489 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 686 89.64.40.32:26617
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630931
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 07 May 2018 01:20:30 +0200, Marek napisał(a):

    > On Sun, 6 May 2018 21:59:27 +0200, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >> Coś sieje po CAN-ie.
    >
    > W rzeczy samej, efekty sugerują problem z magistralą. Winowajcą może
    > być np. zmiażdżony przewód/wiązka lub złącze przez wykonany tuning.
    > Do tego wpływ wilgoci, zdaje się że problem powrócił w marcu.

    No tu kluczowa jest częstotliwość występowania problemu.

    Jeśli występuje bardzo sporadycznie i w specyficznych warunkach
    (temperatura, drgania), a przyczyna jest mechaniczna (przebicia, zwarcia,
    brak kontaktu), to faktycznie diagnozowanie tego w warsztacie, nawet
    używając oscyloskopów może być trudne.

    Są oczywiście do tego urządzenia - zapisujące dane z linii zarówno cyfrowo
    jak i analogowo w buforach cyklicznych i potrafiące zapisać ich zrzut w
    razie wystąpienia danego zdarzenia.
    ASO pewnie takiego urządzenia nie ma, ale producenta zapewne ma, bo się
    takich używa przy testowaniu prototypów.

    Tu tylko kwestia organizacyjna czy ktoś się zaangażował w tą sprawę tak
    żeby to zorganizować.
    Pytanie jaka jest polityka Bentleya w wypadku awarii których serwis nie
    potrafi rozwiązać.

    > Choć.... moim
    > zdaniem obie firmy jednak znalazły przyczynę (bo aż trudno uwierzyć
    > by w tak ewidentnym przypadku nie) ale naprawa jest na tyle kosztowna
    > (pewnie w Bentleyu wiązki pewnie ze złota są)

    Ja sądzę że raczej są z Passata niż ze złota ;)


    > , że warto wykorzystać
    > kwestie tuningu i problem przerzucać na drugą stronę (Bentley na
    > tuning a tuning na Bentleya).

    I istotnie tu może być przyczyna.

    Bez znajomości szczegółów trudno cokolwiek powiedzieć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: