eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBentley....Re: Bentley....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Bentley....
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pcomr9$ok4$4@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 7 May 2018 08:56:52 +0200
    Message-ID: <m...@4...net>
    Lines: 34
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1525676190 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31359 82.143.187.50:54938
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630848
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 7 May 2018 07:05:49 +0200, Shrek napisał(a):
    > W dniu 07.05.2018 o 01:20, Marek pisze:
    >> Sugerujesz, że powiatowy serwis jest lepszy niż autoryzowany w
    >> diagnostyce?
    > To akurat oczywiste. Powiatowy serwis kombinuje jak może, żeby usterkę
    > zdiagnozować. Autoryzowany przelatuje przez procedury i jak już wymienią
    > wszystko, co miało sens i nie miało, i dalej nie działa, to mówią że
    > według nich nic się nie da zrobić. Albo wręcz że skoro procedura nic nie
    > mówi, to tak ma być;)
    >
    > Różnice w podejściu procedury vs rozsądek i wiedza było widać po tym jak
    > Wrona rozwalił benka przez głupi bezpiecznik. O ile to, że bezpiecznika
    > nie wymieniono w procedurze było błędem (do czego nikt się nie chce
    > przyznać i zalecenia komisji co do poprawy procedury zostały uznane i
    > przez producenta i uzytkownika za nieusasadnione),

    Wydaje mi sie, ze ten bezpiecznik nie wygladal na wylaczony.
    To, ze w procedurze nie znalazlo sie "wylaczyc bezpiecznik nadrzedny i
    wlaczyc" wydaje mi sie polowicznie rozsadne - z jednej strony glupio
    byloby, aby pilot wylaczal w czasie lotu niezbedne systemy, z drugiej
    - jesli ten bezpiecznik zasila tylko systemy pomocnicze, to instrukcja
    jest dobrym miejscem, aby to napisac.

    > to pomysł że nawet
    > jakby wiedział to nie wolno wciskać jest już absurdalny. A tak właśnie
    > to działa;)

    Ale ktos cytowal zasady ogolne.
    Jesli bezpiecznik wybil, to trzeba go wcisnac, ale tylko raz.
    Jesli dalej wybija - nie wciskamy.
    Nie dotyczy bezpiecznikow paliwomierzy i toalet - tych nie wciskamy
    nawet raz.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: