eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBentley....Re: Bentley....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bentley....
    Date: Mon, 07 May 2018 01:20:30 +0200
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <q...@4...net>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
    http://83.220.108.211/bins/groundhog/
    Lines: 42
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.76.222
    X-Trace: 1525648831 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31354 83.7.76.222:48309
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2630839
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 6 May 2018 21:59:27 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:
    > Coś sieje po CAN-ie.

    W rzeczy samej, efekty sugerują problem z magistralą. Winowajcą może
    być np. zmiażdżony przewód/wiązka lub złącze przez wykonany tuning.
    Do tego wpływ wilgoci, zdaje się że problem powrócił w marcu.
    To tylko domniemanie, przyczyną może być coś zupełnie innego, bo
    (niestety) współczesny postęp techniczny, w ktorym elektronika jest
    nierozerwalnie zależna od oprogramowania doszedł już do takiego
    poziomu rozwoju, że poważnie wyglądające problemy są w rzeczywistości
    powodowane przez zupełnie nieoczekiwane, banalne czy wręcz absurdalne
    powody, przy czym ten cały zaawansowany system takiego banału w
    procesie diagnostycznym nie przewiduje (jak np. zużyty akumulator).


    > Jeśli problem nie występuje jakoś rzadko i mocno nieregularnie, to
    > powinno
    > się to dać łatwo naprawic

    Jak widać z historii - nie tak łatwo. W końcu desperaci wrzucili film
    na YT.

    > W każdym mieście powiatowym jest przynajmniej jeden spec od VAG-ów
    > który to
    > ogarnie ;)

    Sugerujesz, że powiatowy serwis jest lepszy niż autoryzowany w
    diagnostyce? Smutne. Smutne też jest to, że mimo miesięcy jakie auto
    przestało w serwisach Bentleya oraz tej firmy co robiła tunning żadne
    z nich nie było w stanie znaleźć przyczyny i naprawić. Choć.... moim
    zdaniem obie firmy jednak znalazły przyczynę (bo aż trudno uwierzyć
    by w tak ewidentnym przypadku nie) ale naprawa jest na tyle kosztowna
    (pewnie w Bentleyu wiązki pewnie ze złota są), że warto wykorzystać
    kwestie tuningu i problem przerzucać na drugą stronę (Bentley na
    tuning a tuning na Bentleya).
    A przy okazji gawiedź ma radoche i powody do flame'u by dowalić
    grupie VW w stylu "panie, drzwi od Tuarega pasują do Cayenne, widac,
    VW to teraz wszystko jedno i to samo g..."

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: