eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaBelkot reklamowy !! termos z funkcją gotowania! potrafi zagotować wodę, i to bez podłączania do prądu! 678 views SubscribeRe: Belkot reklamowy !! termos z funkcją gotowania! potrafi zagotować wodę, i to bez podłączania do prądu! 678 views Subscribe
  • Data: 2023-05-18 20:18:18
    Temat: Re: Belkot reklamowy !! termos z funkcją gotowania! potrafi zagotować wodę, i to bez podłączania do prądu! 678 views Subscribe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 18 maja 2023 o 19:45:50 UTC+2 a a napisał(a):
> [...]
    pompką (tzn. ja mam wersję na prąd do blendera, to coś jak ręczny laktator i
    elektryczny, ten ostatni widziałem w akcji w szpitalu, normalnie dojarka...).
    > Ręczną pompką to sobie można wacka napompować

    Są i takie, do wacków z plastyki przy operacji zmiany płci.

    > Aby przygotować herbatę, potrzebny jest wrzątek zagotowany w temp. 100 C
    > gdyż gotowanie wytrąca z wody zimnej soli mineralne.

    Pisałem o parzeniu herbaty w 100C czy o wrzeniu wody?

    > Każdy może sprawdzić, że podgrzewając wode do 80 st C, bez wrzenia, herbata się
    zaparzy, ale woda będzie mętna z pianą, bo sole mineralne nie wytrącą się i nie
    opadną na dno czajnika.

    Poprzednio miałe qur*iąco piszcący czajnik z guzikami 100, 80, 60, 40 i "keep warm"
    na podstawce - w instrukcji nie było, żeby jednak wodę najpierw przegotować w 100, a
    wręcz 40 było do "mleka dla niemowlaka".
    Dużo zdrowia.
    Sole wyciąga się fiktrem z biedronki, w skomputeryzowanym dzbanku.
    Teraz czajnik też mam z biedronka. Ma niebieskie LEDy w środku.
    Może i one się zaparzają?

    Co ciekawe w robocie niby ta sama woda, prosto z kranu, a w czajniku kamienia nie
    ma...