  • 11. Data: 2011-07-08 12:26:20
    Temat: Re: Belgia
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-07-08 10:40, Skimir pisze:
    > No i właśnie to jest sedno sprawy - MYŚLENIE i zaufanie do kierowcy.

    Dotyczy to wszelkich dziedzin. Widziałem na własne oczy jak w Australii
    gość na wózku inwalidzkim podjechał do szybowca, zapakował się i
    poleciał. Państwo uznaje że jeśli ktoś coś robi to wie co robi. A u nas
    trzeba zabronić wszystkiego, bo na pewno się zabije, kogoś przy okazji i
    sprzet rozwali.

    --
    Tom01

  • 12. Data: 2011-07-08 12:27:48
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-07-08 10:41, Rudy pisze:
    > Widać własnie dlaczego w Polsce nie ma różnych przepisów bo polski
    > cwaniaczek szuka dziury w całym zamiast się zastosować do przepisów.
    > Wiem że niektóre przepisy są durnowate ale jak już są lepsze to i tak
    > polaczek szuka jak tu można go obejść i później jest zadowolony że sie
    > udało.

    To działa na zasadzie sprzężenia zwrotnego. Przeregulowanie daje zawsze
    odwrotny skutek. Założę się o dowolna ilość skrzynek piwa, że jeśli na
    coś pozwolić to owa dziedzina znormalnieje a nie zdziczeje.

    --
    Tom01

  • 13. Data: 2011-07-08 12:31:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-08 14:26, Tom01 pisze:

    > A u nas
    > trzeba zabronić wszystkiego, bo na pewno się zabije, kogoś przy okazji i
    > sprzet rozwali.

    No ale wiesz, "jesli taki zakaz uratuje choc jedno zycie to warto"

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 14. Data: 2011-07-08 13:27:04
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

> [...]
    > poleciał. Państwo uznaje że jeśli ktoś coś robi to wie co robi. A u nas
    > trzeba zabronić wszystkiego, bo na pewno się zabije, kogoś przy okazji i

    W Polsce lata na paralotni chłopak, który sobie właśnie na paralotni
    kręgosłup złamał. U nas też można...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 15. Data: 2011-07-08 13:52:39
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    > No ale wiesz, "jesli taki zakaz uratuje choc jedno zycie to warto"

    He, he... no właśnie.

    --
    Tom01

  • 16. Data: 2011-07-08 13:54:27
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-07-08 15:27, Qlfon pisze:
    > W Polsce lata na paralotni chłopak, który sobie właśnie na paralotni
    > kręgosłup złamał. U nas też można...

    A ilu jest odesłanych z kwitkiem, zdrowych jak dąb, którym w badaniach
    wyszły jakieś "defekty" o których od dziecka nie mieli pojecia?

    --
    Tom01

  • 17. Data: 2011-07-08 15:00:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 13:43, maverik pisze:

    > byłem tam parę razy i nie widziałem żadnego, widać mają gniazdo gdzie
    > indziej niż przyjeżdżam ;)

    Ja bywam czasami w Antwerpii i z pewnoscia jest tam znacznie wiecej
    motocykli niz u nas, ostatnio mialem nawet wrazenie ze wiecej niz u Niemca.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2011-07-08 16:09:27
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Ja bywam czasami w Antwerpii i z pewnoscia jest tam znacznie wiecej
    > motocykli niz u nas, ostatnio mialem nawet wrazenie ze wiecej niz u
    > Niemca.

    A tam nie malują, chyba się przeprowadzę do siostry

  • 19. Data: 2011-07-08 17:13:13
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Rudy" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiem że niektóre przepisy są durnowate ale jak już są lepsze to i tak
    > polaczek szuka jak tu można go obejść i później jest zadowolony że sie

    Te Hans, Ty oczywizda szkop jzdeś... Sieg Heil!!!!!!! Kurwa.

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2011-07-08 19:42:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-08 15:54, Tom01 pisze:

    > A ilu jest odesłanych z kwitkiem, zdrowych jak dąb, którym w badaniach
    > wyszły jakieś "defekty" o których od dziecka nie mieli pojecia?

    Teraz do latania amatorskiego nie podchodzą tak jak kiedyś w latach 80'.
    jak masz kasę i się nie potykasz o własne nogi to na glajty/szybowce czy
    samoloty ULM i "zwykłe" jednosilnikowe jest łatwiej. Z tym, że drożej -
    we wspomnianych 80' Aerokluby były mocno dotowane ale wymogi zdrowotne
    też były ostre. w razie "W" takiego pilota jaka można było w miarę
    szybko przeszkolić na coś poważniejszego.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050