-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
Date: Wed, 23 Sep 2009 11:37:57 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 30
Message-ID: <h9cq9l$a1s$1@inews.gazeta.pl>
References: <6...@p...googlegroups.com>
<h9chk2$1b7$1@inews.gazeta.pl>
<4...@m...googlegroups.com>
<h9cpc3$tbq$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1253698677 10300 194.114.146.193 (23 Sep 2009 09:37:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Sep 2009 09:37:57 +0000 (UTC)
X-User: defresz
User-Agent: Unison/1.8.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:610507
[ ukryj nagłówki ]On 2009-09-23 11:22:25 +0200, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> said:
>> Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
>> (przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
>> podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
>> lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
>> zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
>> ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
>> wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
>> potwierdzone _zadnymi_ badaniami.
> Słyszałem o problemie z przekładnią w GSach 1200,faktycznie producent
> nie przewidział korków do wymiany oleju,w nowszych już są:-)
> Raczej na pewno wina materiału,kurcze już Dnieprowskie dłużej
> wytrzymują,jeśli chodzi o dyfer starszego typu, nie słyszałem żeby się
> komukolwiek rozleciał.
Niestety wygląda na to, że teraz u Bumy trzeba omijać, jeśli się da,
pierwszy rocznik-dwa nowego modelu. Tak przynajmniej mi wychodzi z
relacji kilku posiadaczy. Tak poza tym - świetne motury ;-)
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.09 10:51 Norbi
- 23.09.09 14:05 Jacot
- 23.09.09 14:47 Tytus
- 23.09.09 18:36 Jacot
- 23.09.09 20:47 Jasio
- 23.09.09 21:32 Jacot
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=