eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleBedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkmRe: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Bedziesz Mial Wydatki czyli co sie dzieje w dyfrze K1200S po 24kkm
    Date: Wed, 23 Sep 2009 11:22:25 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <h9cpc3$tbq$1@news.onet.pl>
    References: <6...@p...googlegroups.com>
    <h9chk2$1b7$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: dqz222.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1253697733 30074 83.24.185.222 (23 Sep 2009 09:22:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Sep 2009 09:22:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <4...@m...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:610501
    [ ukryj nagłówki ]

    doktorski pisze:
    > On 23 Wrz, 09:09, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    >
    >> a czy ktos pokusil sie o diagnoze - DLACZEGO tak sie stalo przy zadbanym,
    >> salonowym, niestarym i serwisowanym motocyklu?!?
    > Do wczoraj bylem sklonny zgodzic sie z teoria, ze brak wymiany oleju
    > (przez 2 lata produkcji BMW uwazalo, ze olej w dyfrze nie bedzie
    > podlegal wymianie, pozniej zmienili procedury) byl powodem padania
    > lozyska ataku co powodowalo niewspolosiowosc przekladni i efekt jak na
    > zdjeciach. Po sekcji juz tak nie sadze. Lozyska sa ok, brak luzow,
    > ktore uzasadnialyby takie zniszczenia. Teraz twierdze, ze to po prostu
    > wada materialowa ataku. Przy czym to tylko moje domysly nie
    > potwierdzone _zadnymi_ badaniami.
    Słyszałem o problemie z przekładnią w GSach 1200,faktycznie producent
    nie przewidział korków do wymiany oleju,w nowszych już są:-)
    Raczej na pewno wina materiału,kurcze już Dnieprowskie dłużej
    wytrzymują,jeśli chodzi o dyfer starszego typu, nie słyszałem żeby się
    komukolwiek rozleciał.

    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: