    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bedzie lepiej
    Date: Mon, 20 Feb 2012 20:02:32 +0100

    Użytkownik "frank drebin" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:
> [...]
    macierewicz-zrzekl-sie-immunitetu-gnal-130-km-na-god
    zine.html

    >Co ci się podoba?
    >Że popierdylał jak głupi a potem poszedł w zaparte?

    Ze nie poszedl w zaparte tylko ze sie zrzekl immunitetu.
    Jakos nie slyszalem o innych takich przypadkach, ale moze gazety nie
    naglasnialy.

    No i ze popierdylal dwa razy szybciej mi sie podoba :-)

    >Czemu normalny człowiek nie zasłania się niewiedzą tylko płaci?

    Normalny sie zaslania :-) Albo i naprawde nie wie.

    >Przecież ten idiota powiedział: "Jeśli znajdę wyjaśnienia, że nie ma
    >wątpliwości, że komenda nie podejmuje świadomie działań przeciwko
    >mnie, to zrzeknę się immunitetu. "
    >Pewnie przemyślał, że jak tabloidy dorwą fotkę to cała Polska
    >zobaczy, że jednak on prowadził i odpuścił.

    No coz, jest ponoc tak
    http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/410183,pomorze-
    poselski-immunitet-najlepszym-antyradarem,id,t.html

    J.