    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Będzie hejt!
    Date: Mon, 27 Jun 2022 06:19:04 +0200
    <62a5a718$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <t86ie7$mt6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <ofjan9nyotoe.1okrjx5fjookb$.dlg@40tude.net>
    <t86nsl$qe6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <55xapj3b4zi.15q8r2viz7y3z$.dlg@40tude.net>
    <t876a7$49c$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <t8939d$e1n$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a86ad7$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <t89r8g$u3l$1$Cav@news.chmurka.net>
    <62a8903f$0$558$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 14-06-2022 o 15:42, J.F. pisze:

    > Ty 0, ja 0, o kto inny jezdzi.
    > Ja tez moze bedę jezdzil - nie znasz dnia ni godziny.

    > Ale ja na narty pędze.
    > Robienie po drodze mnie nie interesuje - szkoda czasu, urlopu itp :-)

    > Ale po co zmieniac? :-)

    > To po ch* zmieniales?
    > Przeciez miales fajnego elektryka o malym zasiegu :-)

    > IMO to godne nasladowania :-)

    > To nie my, to oni :-)
    >
    > Ale co - myslisz, ze jakby inni rządzili, to by ładowarki u nas były?
    >
    > no moze by wprowadzili ten podatek od spalinowych ... to "oni" dobrze
    > zaglosowali :-)

> [...]

    Tym razem przejazd był tańszy - mimo że po drodzę musiałem odwiedzić
    Słupsk, więc trasa mi się mocno wydłużyła.
    Niemniej dojazd bev na Istrię kosztował mnie 50 zł (2200 km).

    A i to tylko dlatego, że Austrię przejeżdżałem w niedzielę, więc Lidle z
    darmowymi ładowarkami były nieczynne, inaczej za przejazd nie
    zapłaciłbym nic.

    Wychodzi na to, że z Poznania do Chorwacji dałbym radę z jednym
    noclegiem, ponad 700 km dziennie da się zrobić, nawet z bardzo wolnymi
    ładowarkami na Lidlach w Czechach...

    W gazetach szacowali że podobny dystans w ice to jakieś 3000 zł.
    Jest pewna różnica, prawda? ;-)