    Date: Thu, 9 Jun 2022 07:44:35 +0200
    Subject: Re: Będzie hejt!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <62a0d5c5$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a0d7b5$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a0d9e7$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a0dbd6$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a0e425$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a0fd22$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a0fea0$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a175e6$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a17fa1$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.06.2022 o 07:05, Lisciasty pisze:

    > Wszystko zależy od tego jak się to zepnie. Bo jak po 10 latach się
    > zwróci, kolejne 10 będzie dawać zysk, a potem recycling i ulepić nowe.
    > Już teraz jest technologia że 99% surowca jest odzyskiwane z ogniwa.

    Czy się zwróci to warunek konieczny, ale wystarczający to dopiero jak
    się podliczy wszystko za cały lifetime i porównanie z istniejącymi
    rozwiązaniami czyli szczytowopompowe. No i martwi mnie trochę jak to w
    razie czego zgasić i co wydostanie się do atmosfery jak to się zapali -
    bo wygląda mi na pierszy rzut oka, że trudniej atomówkę wybuchnąć niż
    to. Ale jeśli tyle kosztuje co napisałeś, to całkiem ciekawa
    alternatywa. Tylko cholera wie ile to naprawdę kosztuje, bo postawili
    jedną i to jako reklamówkę. Na razie mamy proof of work. Być może to
    przyszłość, być może jeden z wynalazków co ulegnie zapomnieniu i za 30
    lat wszyscy będą się z niego śmiać.

    Pewnie wszystko do ogarnięcia, tylko nie wiem czy warto być "wczesnym
    użytkownikiem". Niech inni się męczą a my dostaniemy udoskaonaloną
    wersję i to za kilka lat tańszą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!