  • 11. Data: 2012-04-01 22:58:45
    Temat: Re: Będą jednak dopłaty do samochodów w Polsce?
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    SERG wrote:

    > Piotrek pisze:
    > > Źródło:

    http://bez-kategorii.dodaj-gazu.pl/pawlak-wygral-spo
    r-beda-doplaty-do-samochodow/

    > Prima Aprilis :)

    Uff, bo już chciałem rozwiercać silnik. :P

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 12. Data: 2012-04-01 23:04:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rafał Grzelak

    > Uff, bo już chciałem rozwiercać silnik. :P

    W sensie, zrobić strokera?

  • 13. Data: 2012-04-01 23:19:01
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > begin Rafał Grzelak

    > W sensie, zrobić strokera?

    Tez moze byc, byle doplaty byly. ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 14. Data: 2012-04-02 08:52:32
    Temat: Re: Będą jednak dopłaty do samochodów w Polsce? BRAK POCZUCIA HUMORU
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 1 Apr 2012 14:54:17 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > tak czytam odpowiedzi i sie zastanawiam czemu tutaj nikt nie posiada
    > poczucia humoru.

    Temat mało nośny. Rok temu kilka osób dało się wkręcić na opony wiosenne i
    jesienne ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2012-04-02 15:04:31
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > http://bez-kategorii.dodaj-gazu.pl/pawlak-wygral-spo
    r-beda-doplaty-do-samochodow/

    Ale tylko dla rolników, ktorzy sa w KRUSie? Zgadlem? ;]

    ::f::