  • 1. Data: 2010-06-16 13:05:29
    Temat: Baza VIN w Oplu
    Od: Marek <a...@p...pl>

    Gość z serwisu Opla powiedział mi, że Opel nie ma centralnej
    bazy danych serwisowanych aut przez co nie jest możliwe
    sprawdzenie auta po nr VIN.
    Mam pytanie czy to prawda, czy tylko mnie "zaczarował" nie
    chcąc pomóc bez kompleksowego sprawdzenia auta przed zakupem.

    --
    marek

  • 2. Data: 2010-06-16 13:29:26
    Temat: Re: Baza VIN w Oplu
    Od: "Karol" <l...@w...pl>

> [...]
    > Mam pytanie czy to prawda, czy tylko mnie "zaczarował" nie
    > chcąc pomóc bez kompleksowego sprawdzenia auta przed zakupem.

    Ma bazę wystarczy telefon do centrali Opla do Warszawy, porozmawiaj z
    Panią, podaj VIN i po godzinie wszystko będzie wiadomo...

    --
    Pozd.
    Karol

  • 3. Data: 2010-06-16 13:38:42
    Od: Marek <a...@p...pl>

    W dniu 16-06-2010 13:29, Karol pisze:

    9...0
    > Ma bazę wystarczy telefon do centrali Opla do Warszawy, porozmawiaj z
    > Panią, podaj VIN i po godzinie wszystko będzie wiadomo...

    dzięki!
    Czyli jednak mówił prawdę, ale szkoda, że lokalne serwisy autoryzowane
    nie mają dostępu do tej bazy.

    --
    marek

  • 4. Data: 2010-06-16 13:44:56
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Mają dostęp. Mi w pewnej miejscowość jak pojechałem do nich na naprawę
    powiedzieli wszystko co chciałem.

  • 5. Data: 2010-06-16 13:56:32
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Mają dostęp. Mi w pewnej miejscowość jak pojechałem do nich na naprawę
    > powiedzieli wszystko co chciałem.

    mi w opolu powiedzieli , ze nie ma czegos takiego
    i nic sprawdzic nie moze.

    wprowadzil w swoja baze t ylko moj przebieg i naprawy, teraz co jakis czas
    aktualizacje robi

    czyli jednak na 100% jest centralna baza, jak auto bylo sporwadzone z
    niemiec,
    to moge się dowiedzieć cos o przeszłości tego auta?

    ile taka przyjemnosc kosztuje, czy na telefon uzyskam takie informacje?

  • 6. Data: 2010-06-16 14:28:57
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    mnie to nic nie kosztowało, na fakturze którą otrzymałem po naprawie nic nie
    było takiego wyszczególnionego.

  • 7. Data: 2010-06-16 14:43:21
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Marek pisze:

> [...]
    > Mam pytanie czy to prawda, czy tylko mnie "zaczarował" nie chcąc pomóc
    > bez kompleksowego sprawdzenia auta przed zakupem.

    Centralnej, w sensie nie sprawdzisz samochodu sprowadzonego z zagranicy.

    --
    Piotr Czyż

  • 8. Data: 2010-06-16 15:14:27
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    we fiacie mieli taka:) ale i tak gowno sie dowiedzialem:)

    jedynie ze moj punciak mial na gwarancji robiona 2x lewy silnik szyby i raz
    termostat. zadnegi info o przebiegu - nic.

  • 9. Data: 2010-06-16 21:10:12
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Gut w <news:hvaiiu$qi6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>:

    > we fiacie mieli taka:) ale i tak gowno sie dowiedzialem:)

    > jedynie ze moj punciak mial na gwarancji robiona 2x lewy silnik szyby i raz
    > termostat. zadnegi info o przebiegu - nic.

    O ukradzionej sondzie lambda też nic? ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 10. Data: 2010-06-17 09:29:51
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > O ukradzionej sondzie lambda też nic? ;-)

    nic:) co wy z tymi sondami lambda - ktory watek nie otworze to walicie
    wszyscy o lambdach:) a kto to kradnie - komu sie chce w ogole jumac lambdy
    pomijajac wywrotowcow.