-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
<xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org>
<5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<artah4gbgl5p$.dlg@myjk.org>
<5dc5bae4$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sat, 9 Nov 2019 15:21:20 +0100
Message-ID: <120pigjvk91gt$.dlg@myjk.org>
Lines: 36
NNTP-Posting-Host: 95.49.167.243
X-Trace: 1573309280 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 526 95.49.167.243:50716
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665728
[ ukryj nagłówki ]Fri, 8 Nov 2019 19:55:49 +0100, J.F.
> Dlaczego zgaduje ? Moze wlasnie mierzy.
Mierzy, ale źle kalkuluje -- tak wynika
z pomiarów przebadanych baterii.
> A co to za roznica czy bateria rzeczywiscie chora,
> czy BMU ja zglosi jako chorą - skoro samochod nie jedzie :-)
Znaczna, w świetle twierdzenia że to baterie są problemem. Jak widać nie
są, tylko soft zarządający, który można zmienić i w pełni te baterie
wykorzystać. Trzeba tylko chcieć to poprawić.
> Tak z doswiadczenia telefonicznego: siemens ME45 zuzywal baterie.
> Po ok 1.5 roku z baterii zostawala polowa.
> Rozne zamienniki stosowalem, sprawa sie powtarzala.
> I to nie byla sprawa BMU, bo w tym typie nie bylo, tylko jakis
> zabezpieczacz.
Czyli tu występowała faktyczna degradacja ogniwa w wyniku braku poprawnego
zarządzania ładowaniem baterii. Czyli rozładowanie głębokie i ładowanie pod
korek, albo i ponad.
> Nokia ponoc byla lepsza, potem sam mialem Nokie i dlugo trwala,
> SE tez mial dluzej trwajace baterie, Samsung ... teraz producenci sie
> nie boja zrobic nierozbieralnych telefonow ...
> Ale to jest ciagle kilka lat, a samochody jezdza kilkanascie.
Mimo tego jak widzisz moje baterie jeżdżą lat 4 a mają "oficjalnie" 70% (a
nie <50% jak w Twojej komórce), a faktycznie jak się okazuje ponad 90%
(tylko BMU twierdzi że mniej). Czyli jaki Ci z tego wniosek wychodzi?
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 12.11.19 20:02 s...@g...com
- 13.11.19 09:52 Myjk
- 13.11.19 10:08 ąćęłńóśźż
- 13.11.19 10:17 cyklista
- 13.11.19 10:18 ąćęłńóśźż
- 13.11.19 10:22 Myjk
- 13.11.19 11:32 cyklista
- 13.11.19 11:59 Budzik
- 13.11.19 11:59 Budzik
- 13.11.19 12:32 Myjk
- 13.11.19 12:49 Myjk
- 13.11.19 18:29 kk
- 13.11.19 19:59 Budzik
- 13.11.19 20:50 Myjk
- 13.11.19 22:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=