eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacjaRe: Baterie w EV - degradacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Baterie w EV - degradacja
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <kgusspophw08$.dlg@myjk.org> <5dc54429$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <xiy27vv904fd$.dlg@myjk.org> <5dc553ed$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <5dc555c1$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1r6l5cbofv75y$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <1...@m...org>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 09 Nov 2019 13:59:53 GMT
    Lines: 29
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1573307993 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 539 77.65.80.250:50752
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2737
    X-Received-Body-CRC: 2067207539
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665722
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    >> Wymiana na gwarancji jest cicha.
    >
    > Nie jest, przecież jest akcja przywoławcza. I to nie jest wina
    > WSZYSTKICH silników, tylko z poszczególnej partii. Inne działają
    > poprawnie. Przypominam, że oni akurat dopiero się uczą. Wszyscy się
    > DOPIERO uczą EV. Dla odmiany taki VW wpisuje w instrukcję że silnik
    > może spalić litro oleju na 1000km i ma w nosie.
    >

    Nie tylko VW chyba... Tylko ze ich silniki naprawde tyle biorą.
    co gorsza czasem jest to objaw awarii (patrz zacierajace sie siliniki 2.0
    np w transporterach) a czasem "tak ma byc"...
    W obu przypadkach VW wypina sie na klientów, co dodatkowo budzi moj lekki
    smiech i politowanie (ze jeszcze tych klientów maja...)


    Kiedys dystrybutor Gianta w Polsce olewał klientów i spuszczał na drzewo
    reklamacje z pekajacymi ramami.
    Od tego czasu kupowałem kilka rowerów, przy kilku innych doradzałem -
    własciwie trudno zliczyc ilu klientów zniecheciłem do tej marki.
    A VW trzyma sie dobrze. Pewnie dlatego ze to das auto :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: