  • 11. Data: 2012-05-10 13:56:37
    Temat: Re: Barracuda 7200.12 - dziwne odglosy + smart
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/05/2012 12:49, Chris wrote:
    > Vituniu nabazgrał(a):

    > Nie ma to jak Coner 10 MB :)

    Też miałeś batcha parkującego głowicę przed wyłączeniem komputera?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-05-10 13:57:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/05/2012 12:42, Chris wrote:
    > kamil nabazgrał(a):

    > chyba nie ... albo gościnne występy w zakładzie psychiatrycznym ...

    Pewnie i tak, skoro słyszy prawidłowe stuki podczas zapisu na dysk, na
    którym nic nie jest akurat zapisywane.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 13. Data: 2012-05-10 13:58:20
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > Też miałeś batcha parkującego głowicę przed wyłączeniem komputera?

    Oczywiście :)

  • 14. Data: 2012-05-10 13:58:36
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-05-10, o godz. 13:49:30
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Vituniu nabazgrał(a):

    > Nie ma to jak Coner 10 MB :)

    Lepsza była MFM-owa 6-tka Made in Bulgaria na której podczas
    formatowania topiła się plastelina używana na plomby. Ech... - stare
    czasy w Merze Błonie ;-)

    Zdrówko

  • 15. Data: 2012-05-10 14:02:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Lepsza była MFM-owa 6-tka Made in Bulgaria na której podczas
    > formatowania topiła się plastelina używana na plomby. Ech... - stare
    > czasy w Merze Błonie ;-)

    Fajne to były 5" Conery (chyba) można było grać w ping ponga nimi po małej
    przeróbce :)

  • 16. Data: 2012-05-10 14:04:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/05/2012 13:02, Chris wrote:
    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Fajne to były 5" Conery (chyba) można było grać w ping ponga nimi po
    > małej przeróbce :)

    Co wy tam smarkacze wiecie. ;)

    http://www.rawimages.org/stuff/harddisk.jpg

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2012-05-10 14:10:46
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Lepsza była MFM-owa 6-tka Made in Bulgaria

    No masz... i zaczela sie licytacja ktory z nas to wiekszy ramol... ;)

    BTW: a tak z ciekawosci zapytam - koledzy wowczas
    do wlasnego uzytku posiadali te potwory, czy to sluzbowe
    /firmowe/uczelniane "data center" byly? Bo jak przypomne
    sobie ceny... brrr...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 18. Data: 2012-05-10 14:13:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > Co wy tam smarkacze wiecie. ;)
    > http://www.rawimages.org/stuff/harddisk.jpg

    hehe :)

    Mój pierwszy HDD :)
    http://www.zimmers.net/cbmpics/damigas3.html

  • 19. Data: 2012-05-10 14:16:11
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Vituniu nabazgrał(a):

> [...]
    > do wlasnego uzytku posiadali te potwory, czy to sluzbowe
    > /firmowe/uczelniane "data center" byly? Bo jak przypomne

    Prywatno/firmowy :) cena dysku 20M\B to było coś koło 20.xxx.xxx.xxx
    ilości zer nie pamiętam :)

    Do tego Oryginał http://pl.wikipedia.org/wiki/Deluxe_Paint zakupiony w EA
    :) i tak powstawały obecne studia graficzne :)

  • 20. Data: 2012-05-10 14:32:22
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Do tego Oryginał http://pl.wikipedia.org/wiki/Deluxe_Paint zakupiony w
    EA
    > :) i tak powstawały obecne studia graficzne :)

    Osiedle dalej mialem przedstawicielstwo Almathery... ;)
    Choc zdaje sie to juz pozniej bylo, na poczatku lat 90-tych.
    A DP IV i locale od WMFH jeszcze gdzies sie pewnie
    po szufladach walaja... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.