  • Data: 2016-04-17 13:45:20
    Temat: Re: Bariera IR - problemy z trywialnym układem.
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 17 kwietnia 2016 13:04:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Zielone ladniejsze :-)

    Ale niezgodne z konwencją. Pokaż mi choć jeden film, w którym "lasery"
    zabezpieczające bankowe sejfy, czy wystawy drogich kamieni świecą nie na czerwono.
    (dobra, była "Niesamowita McCoy" bodajże, gdzie promienie były podczerwone, ale i tak
    wzbudzały do świecenia na czerwono puder z puderniczki)

    > Hm, czujniki na regale to chyba wlasnie latwo ?

    Noo... nie. Na tym konkretnym regale nie, z powodu rzeczy na nim spoczywających, z
    jednej strony ciężkich i nieporęcznych, z drugiej zaś - z bardzo pylistą i sypką
    zawartością. Czujnik musiałby mieć pancerną obudowę, IP68 i jeszcze najlepiej jakiś
    system regularnego przecierania soczewek z pyłu :)

    > A nie chcesz czujnikow zamontowac na samochodzie ?

    Mam czujniki, kamerę cofania tez mam i obecnie wjeżdżam za ich pomocą, ale zbyt małą
    rozdzielczość mają, by samochód postawić naprawdę precyzyjnie. Dzięki nim wjeżdżam
    tak, że i wrota zamykam i z samochodu wszyscy wychodzą w miarę swobodnie, ale
    problemem jest wspomniana klapa bagażnika. 10cm różnicy w ustawieniu samochodu tutaj
    decyduje o wygodzie bądź jej braku.

    > Bo z innych rozwiazan - jakas belka na podlodze i podjezdzac do oporu
    > :-)

    Myślałem i o tym. Ale to takie prymitywne... :)