eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleBardziej lightowe KTM-y (4T, 250-500 ccm) enduroRe: Bardziej lightowe KTM-y (4T, 250-500 ccm) enduro
  • Data: 2009-04-20 12:02:57
    Temat: Re: Bardziej lightowe KTM-y (4T, 250-500 ccm) enduro
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-04-20 13:54:36 +0200, "Tomek W" <w...@w...pl> said:

    >>> - nie upiardliwe jeśli chodzi o serwisowanie (rzadsze serwisowanie)
    >
    >> Nie ma. Warunek 3. wyklucza wszystkie KTMy w tym przedziale pojemności.
    >> Jak i niemal wszystkie enduraki pozostałych producentów. Zresztą miałeś
    >> już to wyraźnie napisne w poprzednim wątku, od tego czasu nic się nie
    >> zmieniło.
    >
    > Moim zdaniem ten warunek w znacznej mierze zależy od sposobu użytkowania i
    > może sie zmieniać w dośc dużym zakresie, a info od producenta na temat zmian
    > oleju i regulacji rozrządu traktować z rozwagą.

    Jeśli za wzorce niskiej obsługowości postawić DR350, DRZ, XR, KLX czy
    LC4 (zwłaszcza te z olejem w ramie), to obecnie nikt już prawie takich
    enduraków nie robi. Poza może 250 Yamahy i którymiś 125 4t. Oraz
    cieżarówkami klasy ~600. Ale też, jak już pisałem w poprzednim wątku,
    IMHO tych serwisów w mH nie ma co się tak bać przy użytkowaniu
    amatorskim.


    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: